صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد
دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد

رئیس کمیسیون بهداشت:

دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بهره مندی مردم از خدمات مناسب سلامت و دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد.

حسینعلی شهریاری

به گزارش کسب و کار نیوز،  حسین علی شهریاری در جلسه شورای‌برنامه ریزی لاهیجان با اشاره به فرسوده بودن زیرساخت های بهداشت و درمان در گیلان بر توسعه خدمات درمانی در بیمارستان غدیر سیاهکل تاکید کرد و گفت: توسعه خدمات دولتی برای کاهش دغدغه های جدی مردم باید در اولویت قرار گیرد.

وی برای ساخت پایگاه بهداشتی و اختصاص دو دستگاه آمبولانس به لاهیجان، قول مساعد داد.

شهریاری با اشاره به عقب ماندگی سنوات گذشته گیلان برای اجرای برنامه های تحول سلامت، تاکید کرد: بهره مندی مردم از خدمات مناسب سلامت و دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد و مسئولان باید تلاش کنند تا مردم ثمرات طرح تحول سلامت را در گیلان، لمس کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خاطرنشان کرد: طی سالهای اول استقرار طرح تحول سلامت ( ۹۳ و ۹۴) بودجه های کلانی برای بهبود زیرساخت های بهداشت و درمان در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی کشور قرار گرفت که متاسفانه آثاری از آن و استقرار مناسب پروژه های تحول سلامت، در گیلان دیده نمی شود.

وی هدف از حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گیلان را در راستای وظیفه نظارتی عنوان کرد و افزود: حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و بازدیدهای میدانی، شنیدن صحبت های مردم و رساندن صدای آن ها به گوش مسئولان است.

وی در پایان، توزیع عادلانه امکانات درمانی را با توجه به کمبود نیروهای متخصص، خواستار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.