صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کریمی: از اول فصل داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است
کریمی: از اول فصل داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است

کریمی: از اول فصل داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است

بازیکن تیم استقلال می‌گوید اشتباهات داوری در فوتبال اجتناب ناپذیر است.

استقلال پدیده

به گزارش کسب و کار نیوز، علی کریمی بازیکن تیم استقلال پس از تساوی تیمش برابر پدیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. به غیر از ۱۵ دقیقه اول نیمه نخست، تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌هایی را داشتیم که برای پیروزی در این بازی کافی بود. اما استفاده نکردیم و بازی مساوی شد. تشکر می‌کنم از هوادارانی که به استادیوم آمدند و تیم را حمایت کردند. ولی نتواستیم سه امتیاز را به آن‌ها هدیه دهیم. باید تبریک بگویم به آقای یحیی گل‌محمدی که با این بضاعت و بازیکنان واقعا فوق‌العاده کار می‌کنند

او در مورد عملکرد داوری گفت: صحنه اخراج را نفهمیدم ولی متوجه شدم در رختکن که آن صحنه گل آقساید نبوده است و ما ضرر کردیم. فکر می‌کنم از اول فصل تا الان داور به ضرر ما کار کرده است. نمی‌خواهم زیاد درباره‌اش صحبت کنم ولی داوری در این فصل خیلی به ضرر ما بوده است. اشتباهات داوری در فوتبال اجتناب ناپذیر است و در تمام دنیا وجود دارد. با سیستم VAR خیلی این اشتباهات کم شده است. امیدوارم در بازی‌های مهم این سیستم استفاده شود تا ضریب اشتباهات داور کم شود.

او در پاسخ به این سوال که استقلال شانس قهرمانی دارد گفت: دیر استارت زدیم ولی قطعا امیدواریم که با تقویتی که در نیم‌فصل می‌شویم،‌ خیلی بهتر کار را ادامه دهیم. در مجموع در اواخر نیم‌فصل اول خیلی بهتر شدیم و خوب نتیجه گرفتیم. امیدواریم در نیم‌فصل دوم اگر اشتباهات داوری گریبان‌گیرمان نشود بتوانیم امتیاز جمع کنیم و برای قهرمانی بجنگیم.

او درباره جام ملت‌های آسیا و تیم ملی گفت: تیم ملی یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌ها است. امیدواریم تا با تلاش بازیکنان، قهرمانی را پس از سال‌ها به میهن عزیزمان بازگردانیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.