صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / چشمی: قانون داوری برای استقلال با تیم‌های دیگر فرق دارد!
چشمی: قانون داوری برای استقلال با تیم‌های دیگر فرق دارد!

چشمی: قانون داوری برای استقلال با تیم‌های دیگر فرق دارد!

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید داوران با قانونی دیگر برای استقلال سوت می‌زنند.

استقلال پدیده

به گزارش کسب و کار نیوز، روزبه چشمی در صحبت‌هایی تند علیه داوری گفت: با چه قانونی برای ما آفساید گرفتند؟ من از انتهای زمین دیدم که آفساید نیست ولی کمک داور از دو قدمی آفساید گرفته است؟ بازیکن حریف روی ساق پای طارق همام و استخوانش پریده و داور آوانتاژ می‌دهد. آوانتاژ درست بود اما بعدش که می‌توانست کارت زرد بدهد. فکر می‌کنم قانون داوری بازی‌های استقلال با تیم‌های دیگر متفاوت است.

او افزود: ما از ابتدای فصل کمی بدشانسی داشتیم اما بازی‌هایی که می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم را از ما گرفتند. مقابل سپاهان برایمان پنالتی گرفته نشد. مقابل پیکان، پدیده، فولاد و سایپا نیز همینطور. داور در بازی مقابل استقلال خوزستان می‌گوید باران برای بازیکنان ضرر دارد و ۱۰ دقیقه بازی را خوابانده است. مگر چنین چیزی می‌شود؟ این وضعیت خسته کننده شده و برای ما، هواداران و مردم تبدیل به یک امر عادی شده است.

چشمی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به نفع یک تیم خاص است، گفت: اسم باشگاه را نیاوریم خوب است اما باید بگویم قانون داوری برای تیم دیگر، جور دیگر است و برای ما هم فرق می‌کند. کتاب قانونی ما، کاملا برعکس است. مگر می شود این همه ناداوری؟ ما نمی‌گویم به نفع ما سوت بزنید ولی قانون‌ها برای هر دو تیم برابر باشد. گل ما را آفساید می‌گیرند اما گل حریف که آفساید است را سالم می‌گیرند. شواهد همه چیز را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.