صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا دایر می شود
نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا دایر می شود

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین

نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا دایر می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا از ۲۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این استان برگزار می شود.

وی افزود: ارائه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان در شب یلدا، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی است.

وی ادامه داد: مشارکت کنندگان از استانهای آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان، کرمانشاه، گیلان، تهران، قزوین و فارس محصولات و تولیدات خود را در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

طاهرخانی یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا برنامه های شاد و فرهنگی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین عنوان کرد: نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما میزبان بازدیدکنندگان عموم و علاقمندان است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.