صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / طرح استیضاح وزیر علوم و تاکید بر آن، برای چندمین‌بار آرامش دانشگاهیان را برهم می‌زند
طرح استیضاح وزیر علوم و تاکید بر آن، برای چندمین‌بار آرامش دانشگاهیان را برهم می‌زند

رئیس دانشگاه شیراز:

طرح استیضاح وزیر علوم و تاکید بر آن، برای چندمین‌بار آرامش دانشگاهیان را برهم می‌زند

رئیس دانشگاه شیراز گفت: طرح موضوع استیضاح وزیر علوم و تاکید برآن، قطعا برای چندمین بار آرامش موجود در بین اساتید و دانشجویان و همکاران دانشگاهی را بر هم خواهد زد؛ آرامشی که از اصلی‌ترین فاکتورهای لازم برای پیگیری و انجام امور اصلی است.

نادگران

‌حمید نادگران در گفت و گو با ایسنا منطقه فارس ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: امروز علی‌رغم تمام مشکلات مالی و اقتصادی، اقدامات زیربنایی خوبی در وزارت علوم شروع شده و به دنبال آن آرامشی نیز بر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی حاکم شده است.

نادگران خاطرنشان کرد: طرح موضوع استیضاح وزیر علوم و تاکید برآن، قطعا برای چندمین بار آرامش موجود در بین اساتید و دانشجویان و همکاران دانشگاهی را بر هم خواهد زد؛ آرامشی که از اصلی‌ترین فاکتورهای لازم برای پیگیری و انجام امور اصلی است.

وی تصریح کرد: موارد مطرح شده در طرح استیضاح وزیر علوم، هر کدام از چالش‌های اصلی و چندین ساله آموزش عالی محسوب می‌شود که در سال‌های خیلی قبل، با بی‌برنامگی و انجام نشدن اقدامات کارشناسی، بر سر آموزش‌عالی بار شده است.

نادگران ادامه داد: انجام تمام این اقدامات آنهم در فرصت یکساله، امری بسیار بعید به نظر می‌رسد، حال آنکه برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای رفع این چالش‌ها انجام و بعضی از راهکارها نیز برای اجرا ابلاغ شده‌ است.

رئیس دانشگاه شیراز اعتقاد دارد که در مواجهه با چالش‌های مورد نظر و یافتن راهکار برای رفع این مسائل، عملکرد وزیر علوم عالی و هوشمندانه بوده است و با تداوم حضور وزیر در راس این وزارتخانه و حمایت تمام دستگاه‌ها شاهد حل مشکلات و معضلات آموزش‌عالی، که از پیشینیان به ارث رسیده است، خواهیم بود.

نادگران با تاکید بر لزوم حمایت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: باید توجه داشت که رفتن به سمت حل مشکلات ریشه‌ای در این شرایط اقتصادی و بودجه‌ای، بسیار دشوار و طاقت فرسا است.

رئیس دانشگاه شیراز تصریح کرد: در عین حال اعتقاد دارم که اقدامات آغاز شده در سطح این وزارتخانه، در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.