چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / تهران / شهرستان شهریار در حوزه ورزش قهرمانی در کشور مثال زدنی است
شهرستان شهریار در حوزه ورزش قهرمانی در کشور مثال زدنی است

شهرستان شهریار در حوزه ورزش قهرمانی در کشور مثال زدنی است

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان شهریاراظهار داشت : شهرستان شهریار در حوزه ورزش قهرمانی در کشور مثال‌زدنی است و به دور از هرگونه سیاسی‌کاری برای رشد بیشتر اقدامات ورزشی تغییراتی در هیئت‌ها در شهریار به وجود آوردیم چرا که بر این باوریم که سلامت ورزش در گِرو دور بودن از نگاه‌های سیاسی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، صیفوری به کمبودهای ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: رسیدن به سرانه لازم در برنامه ششم توسعه، نیازمند بهره‌برداری از ۱۵ سالن چندمنظوره، ۳ استادیوم فوتبال، ۱۰ زمین چمن و نزدیک به ۱۰۰ باشگاه خصوصی است .
وی همچنین ادامه داد: ۱۵ داور نیز در سطح شهرستان شهریار در سطوح ملی و جهانی قضاوت می‌کنند که این مدال افتخاری برای این شهرستان است و امروز برای ترویج هر چه بیشتر ورزش و برنامه‌های مرتبط با جوانان در حال ایجاد دفاتر نمایندگی در حوزه ورزش و جوانان در هفت شهر شهریار هستیم که در مرحله افتتاح و بهره‌برداری قرار دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در ادامه با اشاره به اینکه سرانه ورزشی شهریار ۶۵ سانتی‌متر است افزود: با وجود این تنها ۴۵ سانتی‌متر به عنوان سرانه مفید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که برای فراهم کردن حداقل‌ها و رسیدن به میزان سرانه لازم در برنامه ششم توسعه، باید ۱۵ سالن چندمنظوره، ۳ استادیوم فوتبال، ۱۰ زمین چمن و نزدیک به ۱۰۰ باشگاه خصوصی در کنار تکمیل پروژه‌های موجود و نیمه‌کاره به بهره‌برداری برسد.
صیفوری ادامه داد: بیش از ۴۲۰ هزار مترمربع زیرساخت با اعتباری بالغ بر ۲ هزار ۳۳۰ میلیارد ریال براساس نرخ امروز و با توجه به نرخ رشد ۷ درصدی شهرستان شهریار نیاز است که پیش‌بینی شده و باید تا پایان برنامه ششم احداث شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همایش‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های متعدد به جهت توانمندی و ترویج ازدواج آسان در سطح شهرستان برگزار شده و در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به طور جدی در حال پیگیری اقدامات تدوین شده هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.