صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / یکسان نبودن اعتبارات ملی به ایجاد شکاف توسعه در میان استان‌ها منجر شده است

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

یکسان نبودن اعتبارات ملی به ایجاد شکاف توسعه در میان استان‌ها منجر شده است

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکسان نبودن اعتبارات ملی موجب ایجاد شکاف توسعه در میان استان‌ها شده است.

سرمایه‌گذاری

به گزارش کسب و کار نیوز،«علی قربانی» در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، اظهار کرد: چنانچه اعتبارات ملی همه استان‌ها به‌صورت یکسان اختصاص یابد شاهد ایجاد شکاف توسعه در میان استان‌ها نخواهیم بود از همین جهت باید اعتبارات استان‌های توسعه‌یافته با دیگر استان‌ها در یک سطح باشد.

وی افزود: از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که ۱۷۰۰ میلیارد تومان بود نیز به‌درستی استفاده نشده است و اگر این اعتبار با برنامه مناسبی استفاده می‌شد می‌توانست گام بزرگی برای حرکت به سوی توسعه استان باشد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سازمان برنامه و بودجه، برنامه مقدم‌تر از بودجه باید باشد اما متأسفانه شاهد وارونه بودن این مسأله هستیم و باید برای این مسأله چاره‌ای اندیشیده شود.

به گفته وی، بیش از ۷۰ سال است که این سازمان تأسیس شده است پنج برنامه پیش از انقلاب و پنج برنامه پس از انقلاب گذرانده شده است و تجربیات زیادی در این مسیر به دست آوردیم اما هم‌چنان به مکان مطلوب نرسیدیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کشورهای دیگر نمایندگان و دولتمردان بر سر فروع مدیریتی تفاوت نظر دارند اما در کشور ما هم‌چنان بر سر مسائل اصلی اختلاف نظر وجود دارد.

وی یادآور شد: باید در کشور اولویت‌بندی وجود داشته باشد در غیر این صورت انجام فعالیت‌ها اتلاف انرژی است از همین جهت است که کشور به هم‌افزایی بسیار زیادی نیاز دارد تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.