صفحه اصلی / استان ها / کردستان / هیچ کدام از ظرفیت‌های گردشگری بیجار به فرصت تبدیل نشده است

دبیر اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی:

هیچ کدام از ظرفیت‌های گردشگری بیجار به فرصت تبدیل نشده است

دبیر اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی گفت: در حوزه گردشگری هیچ کدام از ظرفیت های شهرستان بیجار تبدیل به کسب و کار نشده است.

بیجار

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه کردستان، اسکندری امروز ( چهارشنبه، ۲۱ آذر)  در اولین جشنواره ترشی هفتِ بیجار که در تیمچه تاریخی حاج شهباز شهرستان بیجار برگزار شد، با اشاره به اینکه برای توسعه اقتصاد ۳ محور وجود دارد، اظهار کرد: عامل محور بودن، بهره ور محور و آینده محور بودن از جمله عوامل توسعه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه برای خروج شهرستان بیجار از حالت کنونی، در مباحث کسب و کار و اشتغال باید به سه آیتم توجه کرد گفت: از جمله این آیتم‌ها می‌توان به دادن اختیارات کافی به مدیران شهرستانی، احساس مسئولیت مدیران شهرستان و تعامل و همکاری بین دستگاه ها اشاره کرد .

دبیر اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی برای برندسازی شهرستان بیجار می‌توانند موثر باشند، گفت: جوانان و صاحبان این رسانه‌ها باید از جنس خودباوری صحبت کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ، فیلم سازی، نمایش، خدمات آیتی، گردشگری کمبود طرح وجود دارد و باید در این حوزه ها کسب و کار های بیشتری شکل بگیرد و بستر را برای کسب و کار در این حوزه ها باز کرد .

اسکندری با بیان اینکه شهرستان بیجار شاه راه بین چند استان است ادامه داد: در حوزه گردشگری ظرفیت‌های شهرستان بیجار ارزشمند است و با وجود مکان‌های مناسب گردشگری هیچ کدام از این اماکن تبدیل به کسب و کار نشده است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.