صفحه اصلی / اصناف / حال صنف ابزار فروشان خوب نیست
حال صنف ابزار فروشان خوب نیست

رئیس اتحادیه صنف ابزار فروشان:

حال صنف ابزار فروشان خوب نیست

رئیس اتحادیه صنف ابزار فروشان از وضعیت نامطلوب کسب وکار ورکود در صنف ابزار فروشان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران،  فریدون غمام نو با بیان اینکه صنف ابزار فروشان یک صنف مادر است ،از ارتباط اغلب بخشهای اقتصادی کشور،از ساخت وسازتا صنعت خبر داد وگفت:متاسفانه با رکود حاکم بر فضای اقتصادی کشور وشرایط سخت کسب وکار ،صنف ابزار فروش هم از شرایط مناسبی در بازار برخوردار نیست.
این فعال صنفی با اشاره به افزایش روند خروج از صنف با توجه به شرایط نامطلوب کسب وکار ،اظهار داشت:در حال حاضر بالغ بر۲هزار و۴۰۰واحد صنفی با جواز تحت پوشش اتحادیه فعالیت می کنند.
غمام نو بیشترین واحدهای صنفی بی جواز فعال در صنف را در حاشیه شهر دانست وادامه داد:تداخل صنفی با صنوفی مثل قفل ولولا،رتگفروشان وپیچ ومهره از مشکلاتی است که این صنف با آن روبرو است.
وی افزود:عدم تطابق مالیات بر عملکرد اعضای صنف با واقعیات رکود بازار وریزش شدید مشتر از دیگر مشکلاتی است که این صنف با آن دست وپنجه نرم می کند.
رییس اتحادیه ابزار فروشان در خصوص محلهای بورس این صنف توضیح داد:خیابان امام خمینی(ره)حدفاصل میدان امام تامیدان حر وخیابان شادآباد وخیابان کارگر از محلهای بورس صنف ابزار فروش است.
فریدون غمام نو اضافه کرد:بیشتر اقلام موجود در بازار به دلیل نبود تولید داخل از اجناس وارداتی وخارجی است، به دلیل نوسانات نرخ ارز وعدم صرفه واردات ؛انبارها وقفسه های فروشندگان ابزار خالی شده است،اگر واردات به روند عادی خود باز نگردد در سال جدید شاهد مشکلات شدید وبحران جدی در بازار ابزار خواهیم بود./ ل

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.