صفحه اصلی / اصناف / اصناف / جمع‎آوری پوشاک قاچاق از اول دی
جمع‎آوری پوشاک قاچاق از اول دی

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد

جمع‎آوری پوشاک قاچاق از اول دی

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌گوید: از ابتدای دی‌ماه، کالاهای محرز قاچاق پوشاک، مورد هدف مبارزه قرار می‌گیرد. و از سطح بازار جمع‌آوری می‌شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه طرح جامع مبارزه با قاچاق پوشاک، اولویت‌بندی شده و هدفمند است، افزود: پیش‌ازاین هم اقداماتی دراین‌باره انجام و فرصت لازم داده شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، حمیدرضا دهقانی نیا ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی، مطالبه اتحادیه و صنف مربوط هم از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز این است که با کالاهای محرز قاچاق مبارزه شود.

دهقانی نیا افزود: انتظار داریم واحدهای تجاری عرضه‌کننده کالاهای پوشاک قاچاق، خودشان این کالاها را جمع‌آوری و از عرضه آن خودداری کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به‌زودی میزبان مدیران مجتمع‌های تجاری خواهیم بود و با آن‌ها این موضوع را در میان خواهیم گذاشت و اطلاعیه را به آن‌ها ارائه خواهیم کرد و از آن‌ها انتظار داریم که با کمترین اصطکاک، کالاهای قاچاق را جمع‌آوری کنند و کنار بگذارند.

دهقانی نیا با بیان اینکه سهم بازار کالاهای قاچاق به کالاهای تولید داخل می‌رسد، افزود: تولیدکنندگان داخلی، توان و ظرفیت عرضه پوشاک مورد نیاز را دارند.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف کلان طرح مبارزه با پوشاک محرز قاچاق، این است که فرصتی را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.