صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود
جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود

جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود

پلیس راه کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی منتهی به استان مازندران از یک طرفه شدن جاده کندوان از عصر جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، پلیس راه کشور اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) آغازمی شود و تا ۶ صبح شنبه بیست و چهارم آذر برقرار است.
بر این اساس ، تردد هر نوع موتورسیکلتی به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع خواهد بود.
**محور کندوان
– رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه بیست و سوم به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷تا ۲۴ در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
– همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
**محور هراز
– براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.
– رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .
** وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان صاف است و هم اکنون دمای هوا این منطقه ۸ درجه سانتیگراد است.
همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف پیش بینی شده و دمای هوا امروز نیز بین ۲ تا ۱۲ درجه سانتیگراد است.
هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز صاف همراه با افزایش دما و وزش باد پیش بینی شد و دما هوا نیز بین ۳ تا ۱۵ درجه سانتیگراد است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.