صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ برای تناسب اندام
بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ برای تناسب اندام

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ برای تناسب اندام

در میان محصولات الکتریکی و هوشمند سال 2018، تولیداتی هم وجود دارند که به تناسب اندام و سلامت کاربران کمک می‌کنند.

گجت

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از گاردین، شرکت‌های گوناگون تولیدکننده محصولات الکتریکی و یا هوشمند، محصولاتی هم برای بررسی سطح سلامت و تناسب اندام کاربران طراحی کرده‌اند.

دوچرخه الکتریکی “ون‌موف”

شرکت انگلیسی “ون‌موف”(VanMoof)، نوعی دوچرخه الکتریکی ابداع کرده که امکان دزدیدن آن وجود ندارد زیرا سیستم ضد سرقت به کار رفته در این دوچرخه، امکان ردیابی دزد را فراهم می‌کند.

این دوچرخه الکتریکی می‌تواند بیش از ۹ مایل را با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت طی کند.

ون‌موف، دوچرخه‌های خود را به صفحه نمایش، موتور، باتری و اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند مجهز کرده و برای افزایش ایمنی سیستم، امکاناتی مانند زنگ هشدار و اسپیکر در آن قرار داده است.

دوچرخه‌های الکتریکی ون‌موف، با قیمت ۲٫۷۲۹ لار به فروش می‌رسند.

طناب هوشمند “تنگرام”

شرکت آمریکایی “تنگرام”(Tangram)، نوعی طناب پرش ارائه داده که داده‌های مربوط به تناسب اندام کاربر را هنگام پرش او بررسی می‌کند. این طناب، به ۲۳ لامپ‌ LED مجهز است که می‌توانند وضعیت تمرین کاربر را نمایش دهند. همچنین، کاربر می‌تواند داده‌های مربوط به تمرین خود را با کمک یک اپلیکیشن که روی تلفن همراه او نصب می‌شود، کنترل کند.

قیمت این طناب هوشمند، ۹۱,۰۶ دلار تعیین شده است.

دستبند تناسب اندام “گارمین”

شرکت آمریکایی “گارمین”(Garmin)، نوعی دستبند هوشمند ارائه داده که می‌تواند فعالیت ورزشی کاربر را ردیابی کند. این دستبند که آمیزه‌ای از طراحی سنتی و مدرن است، صفحه نمایش روشنی دارد و خواندن اعداد روی آن ساده است.

این دستبند هوشمند موسوم به “ویوواسمارت”(vívosmart) می‌تواند با ردیابی حرکت تند چشم در خواب، وضعیت خواب کاربر را نیز بررسی کند و با کمک یک حسگر، در طول شب سطح اکسیژن خون را نیز بسنجد.

دستبند ویوواسمارت، علاوه بر سنجش تناسب اندام و بررسی سلامت کاربر می‌تواند ضربان قلب کاربر، استرس روزانه و تنفس او را نیز در نظر داشته باشد.

این دستبد با قیمت ۱۵۲٫۷۷ دلار به فروش می‌رسد.

دوچرخه الکتریکی “کانیون گریل”

شرکت “کانیون گریل”(Canyon Grail)، نوعی دوچرخه الکتریکی طراحی کرده که با همه سطوح از جمله جاده آسفالت و سطح ماسه‌ای سازگار است. این دوچرخه مقاوم به راحتی از موانع مسیر خود عبور می‌کند و بسیار منحصربه‌فرد و راحت است.

داشتن یک فرمان در دو سطح متفاوت به کاربر در تغییر مسیر ساده و عبور از موانع کمک می‌کند.

دوچرخه الکتریکی کانیون گریل، با قیمت ۲,۵۴۴ دلار به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.