صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / بزرگترین هم‌اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب گشایش یافت
بزرگترین هم‌اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب گشایش یافت

با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی

بزرگترین هم‌اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب گشایش یافت

هفتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با هدف توسعه و گسترش همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و تخصصی و نیز انتقال تجارب و یافته‌های علمی، به عنوان بزرگترین هم اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب در مرکز همایش‌های بین المللی رازی تهران گشایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هدف از برپایی سالانه کنگره علوم اعصاب استفاده از دانش این رشته برای کمک به حل مشکلات حوزه سلامت و همچنین ارتقای توانایی های شناختی آحاد مردم به منظور “سلامت مغز” عنوان شده است .
هفتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برگرفته از تازه ترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی است و زمینه را برای تقویت همکاری های گسترده میان محققان و متخصصان رشته های علوم اعصاب و اعصاب شناختی فراهم می آورد.

برپایی این همایش به عنوان یکی از راه های ایجاد و تقویت انگیزه ها برای گسترش همکاری در حوزه های درمانی ، پژوهشی و آموزشی بحساب می آید و سبب می شود آخرین دستاوردها و یافته های علمی با طرح مباحث تخصصی میان پژوهشگران و اساتید رشته های حوزه علوم اعصاب و اعصاب شناختی مورد تبادل نظر قرار گیرد.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی و علوم اعصاب در سطح مراکز علمی و تخصصی نقش اساسی ایفا می کند و با حمایت های این ستاد فعالیت ها و اقدامات مثبت پژوهشی درحوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب شناختی در مراکز آموزشی و دانشگاهی به اجرا در آمده است.
در هفتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی نشستی تخصصی علوم شناختی به منظور معرفی و ارایه طرح های پژوهشی با حضور اساتید و محققان نیز برگزار می شود.
دراین گردهمایی علمی و تخصصی شمار زیادی از دانشجویان، اساتید، محققان ، متخصصان رشته های علوم اعصاب و علوم اعصاب شناختی از جمله در رشته های پزشکی ، روانشناسی ، روانپزشکی ، مهندسی و علوم انسانی به همراه جمعی از متخصصان و صاحبنظران در این رشته از کشورهای مختلف از جمله از آلمان، انگلیس، آمریکا، چین ، فرانسه و سوئد شرکت دارند و یکی از بزرگترین رویدادهای علمی – تخصصی سالانه در حوزه علوم اعصاب و علوم اعصاب شناختی در سطح ملی و در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

در مراسم گشایش این رویداد علمی که به مدت سه روز ادامه دارد ، از نفرات برتر مسابقات دانش آموزی مغز و شناخت و نیز محققان دارای بیشترین فعالیت های پژوهشی در حوزه های علوم اعصاب و علوم اعصاب شناختی ، با اهدای جوایزی ، تقدیر بعمل آمد.

در این رویداد علمی ، فعالیت های ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در بخش های گوناگون و نیز دستاوردهای فنی و تخصصی برخی از مراکز و موسسات پژوهشی درحوزه علوم اعصاب و اعصاب شناختی در چندین غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.