صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استرس زیاد باعث این ناکامی شد
استرس زیاد باعث این ناکامی شد

استرس زیاد باعث این ناکامی شد

سرمربی اینتر استرس زیاد و نداشتن انگیزه کافی را دلیل اصلی حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  اسکای اسپورت اعلام کرد اینتر در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک برابر آیندهوون متوقف شد و همین کافی بود تا از صعود به دور بعد بازماند. اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی از دلیل اصلی ناکامی تیمش سخن به میان آورد.

او در این نشست، گفت‌: همه چیز آماده بود تا با پیروزی به دور بعد راه پیدا کنیم اما متاسفانه نتوانستیم آرامش خود را حفظ کنیم. استرس زیاد کار دست تیم داد و باعث شد تا نتوانیم بازی همیشگی خودمان  را به نمایش بگذاریم.

سرمربی اینتر در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد:  بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. تیم اضطراب و استرس تاکتیکی داشت. توپ های زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم از فرصت‌های که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم. آیندهوون نتوانست ما را اذیت کند. بازیکنان حریف تنها یک بار روی دروازه‌ ما آمدند و به گل هم رسیدند. باید با انگیزه و شور بیشتری بازی می‌کردیم.

اسپالتی در پایان به نتیجه‌ دیدار بارسلونا و تاتنهام اشاره کرد و  گفت: نمی‌توانستم  نتیجه دیدار بارسلونا و تاتنهام را از بازیکنانم مخفی کنم. یوفا از ما خواست که آیا اجازه دارد نتیجه دیدار بارسلونا و تاتنهام را در جوزپه مه آتسا هم نشان دهد که ما هم نسبت به این موضوع موافقت کردیم. باید از این ناکامی درس بگیریم و در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شویم.

سرمربی اینتر در پایان درباره ایکاردی، گفت‌: اینتر تنها به یک بازیکن وابسته نیست. برای پیروز شدن باید همه تلاش کنند.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …