صفحه اصلی / اصناف / موجودی کالا در بازار مناسب است
موجودی کالا در بازار مناسب است

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران:

موجودی کالا در بازار مناسب است

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: هیچ کمبودی در بازار از نظر مواد غذایی وجود ندارد ،اما مشکل اصلی نوسانات نرخ است که باعث ریزش مشتری است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، وی با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم ،ادامه داد:با کاهش نرخ ارز انتظار داشتیم شاهد قیمت اقلام بازار باشیم ولی متاسفانه این موضوع اتفاق نیوفتاد.
محمد آقاطاهر اظهار داشت:برنج ،روغن، حبوبات وقند وشکر از مهمترین وپر مشتری ترین اقلام بازار هستند .
این فعال صنفی ۸۰درصد اقلام موجود دربازار را داخلی خواند وافزود:برخی حبوبات،دانه های روغنی ،روغن وشکر خام از جمله اقلام خارجی در بازار هستند.
وی از فعالیت هزارو۴۵۳واحد صنفی با جواز کسب خبر داد وگفت:البته بالغ بر۲هزار واحد تحت پوشش اتحادیه های دیگر نیز درحال فعالیت موازی با این صنف هستند.
آقاطاهر با انتقاد از عملکرد بهداشت در روند صدور جواز کسب متقاضیان جواز افزود: از این اداره خواستاریم در نظارت وعملکرد خود تسهیل نماید تا اتحادیه بتواند روندصدور جواز را برای متقاضیان تسریع ببخشد.
وی در خصوص مالیات نیز،از عدم تطابق مالیات عملکرد اعضا با واقعیت رکود بازار انتقاد کرد وافزود::در کنار این موضوع ،بحث آموزش وبستر سازی آشنایی اعضا با قوانین مالیاتی؛از ضروریات می باشد که امیدواریم سازمان امور مالیاتی در این مورد همکاری لازم را داشته باشد.
او ادامه داد: همچنین در خصوص مالیات برارزش افزوده رفع ابهامات این قانون در تعیین ودریافت وهمچنین مشخص شدن مبادی دریافت ؛از مهمترین اقداماتی است که باید انجام شود.

همچنین مطالعه کنید:

ماینر‌های غیرمجاز با پرداخت ۱۰۰ برابر نرخ برق جریمه می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خبر ۱۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.