صفحه اصلی / سرخط خبرها / افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران
افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران

افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز (۲۰ آذرماه) غلظت آلاینده‌های هوای تهران نسبت به روز گذشته بیشتر می‌شود و فردا (۲۱ آذرماه) احتمال ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس وجود دارد.

حسین شهبازی با در نظر گرفتن شرایط جوی تهران کیفیت هوای این شهر را پیش‌بینی و اظهار کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود طی امروز (۲۰ آذرماه) نسبت به روز گذشته افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به احتمال ناسالم شدن هوای تهران برای گروه‌های حساس طی روز آینده، گفت: احتمال می رود فردا (۲۱ آذرماه) بر غلظت برخی آلاینده‌ها افزوده شود و وضعیت کیفیت هوای برخی مناطق پایتخت در آستانه شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز(۲۰ آذرماه) نسبت به روز گذشته است و تنها برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی ۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، فردا به‌تدریج بر سرعت باد افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: دمای پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی در پایان اظهارکرد: میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۷۵ و هوا در شرایط سالم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.