چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / کشف بیش از ۵ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان
کشف بیش از ۵ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از ۵ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵ تن و ۴۶۱ کیلوگرم مواد افیونی توسط رزمندگان ولایت‌مدار یگان‌های تکاوری قرارگاه عمار خبر داد.

موادمخدر

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌سردار محمد قنبری افزود: رزمندگان جان برکف و ولایت مدار یگان های تکاوری قرارگاه عمّار در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در ۱۰ روز گذشته موفق به متلاشی کردن ۴ باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر شدند‌.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی فوق تکاوران پلیس در قرارگاه عملیاتی عمار با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های سرباز، خاش، سراوان، ایرانشهر و نیکشهر ضمن دستگیری ۸ قاچاقچی، ۵ تن و ۴۴۷کیلو و ۷۱ گرم تریاک و ۱۳ کیلو و ۴۶۸ گرم هروئین، ۷قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات کشف و ۱۲ خودرو را توقیف کردند‌.

قنبری با اشاره به اینکه در اجرای این عملیات‌ها خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به نیروهای پلیس نرسیده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با سوداگران مواد مخدر است و بی شک این نتیجه تلاش شبانه‌روزی، فداکاری‌ها، جانفشانی و ایثارگری ماموران سخت کوش در همه رده‌های عملیاتی پلیس است‌.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.