صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مطهری: اقدامات هیجانی به نظام ضربه می‌زند

مطهری: اقدامات هیجانی به نظام ضربه می‌زند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «انقلاب اسلامی ایران از انحراف مصون نیست»، بر ضرورت پرهیز از اقدامات احساسی و هیجانی تاکید کرد و گفت: اقداماتی مثل تسخیر سفارت آمریکا در ابتدای انقلاب یا حمله به برخی سفارتخانه‌ها در سال‌های اخیر به نظام ضربه می‌زند.

علی مطهری

به گزارش کسب و کار نیوز، علی مطهری در مراسم روز دانشجو که در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: هیچ لزومی ندارد ما برخی اقدامات تحریک‌آمیز مثل حمله به سفارتخانه های عربستان و انگلستان را انجام بدهیم و بعد بابت خسارت آن کلی از منابع کشور را صرف کنیم.

وی با طرح این سوال که «آیا اشغال سفارت آمریکا در ابتدای انقلاب ضرورتی داشت؟» ابراز عقیده کرد: اگر بگوییم طبیعت انقلاب چنین چیزی را اقتضا می‌کرد، آیا ضرورت داشت ما ۴۴۴ روز افرادی را گروگان بگیریم و آمریکایی‌ها علیه ما تبلیغ کنند و چهره‌ای مثل داعش از انقلاب را نشان دهند؟ آن وقت صدام از این فرصت استفاده کند و به کشور ما حمله کند؟

مطهری با تأکید بر اینکه «کارها در کشور باید بر اساس عقل و منطق انجام شود» یادآور شد: اگر شهید مطهری بود اجازه اشغال سفارت آمریکا را نمی‌داد؛ همچنان که امام هم در ابتدا مخالف تسخیر سفارت بود و دستور خروج از آن را داد اما تحولاتی صورت گرفت.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: ما نباید کارهای هیجانی و بدون تدبیر را انجام دهیم؛ چرا که اینها به ما ضربه می‌زند ما چقدر از بحث گروگانگیری کارکنان سفارت آمریکا ضربه خوردیم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.