صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / شیخ الاسلام: کل جهان غرب در مساله فلسطین شکست می‌خورد
شیخ الاسلام: کل جهان غرب در مساله فلسطین شکست می‌خورد

با اشاره به رد طرح ضد فلسطینی آمریکا در سازمان ملل

شیخ الاسلام: کل جهان غرب در مساله فلسطین شکست می‌خورد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان این‌که «کل غرب است که از طرح‌های ضد فلسطینی و همراهی با آمریکا شکست می‌خورد» گفت: طرح‌هایی که تاکنون آمریکایی‌ها در سازمان ملل ارائه کرده‌اند نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.

شیخ الاسلام

حسین شیخ الاسلام در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از رد پیش‌نویس قطعنامه ضد فلسطینی پیشنهادی آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: این مساله نشان می‌دهد بی شک قدرت بین‌المللی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در صحنه بین‌المللی تضعیف شده است و این را می‌توان در ۶ قطعنامه‌ای که سازمان ملل به نفع فلسطینی‌ها رأی داده مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در طرحی که اخیرا برای محکوم کردن توانایی موشکی حماس و جهاد اسلامی ارائه کردند و همچنینی طرحی که قصد داشتند در مورد ایران مطرح کنند، نتیجه‌ای جز شکست نداشته‌اند و این اتفاقات نشان‌دهنده رفتار احمقانه ترامپ و نیکی هیلی بوده است.

وی افزود: باید در نظر داشت متاسفانه اروپایی‌ها هم در اکثریت این موضوعات همراهی کرده‌اند و اما با مشخص شدن نتیجه، این کل غرب است که شکست می‌خورد و تمامی غرب بی منطق با این قضایا برخورد می‌کند.

سفیر پیشین ایران در سوریه با تاکید بر این‌که «پشتوانه اصلی موفقیت‌های فلسطینی‌ها، پیروزی در میدان است»، گفت: متاسفانه در این دنیا،‌ به اندازه‌ای که حق داری،‌ حق نداری و به اندازه‌ای که زور داری، حق داری. خوشبختانه نیروهای مقاومت در مقابل سیستم استکباری توانایی‌های خوبی را به دست آورده‌اند و با توان نظامی خود می‌توانند مواردی را به آن‌ها دیکته کنند.

وی یادآور شد:‌ این که مقاومت توانسته در مدت ۲۴ ساعت موشک‌های زیادی را شلیک کند، یک رکورد است که می تواند بلافاصله صهیونیست‌ها را وادار کند تا تسلیم خواسته‌هایشان شوند، این پیروزی را به ملت فلسطین باید تبریک گفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.