صفحه اصلی / سرخط خبرها / روایت «فهیمه» خواندنی شد
روایت «فهیمه» خواندنی شد

روایت «فهیمه» خواندنی شد

انتشارات روایت فتح همزمان با انتشار چاپ ششم از کتاب «قصه دلبری» کتاب تازه خود با عنوان «فهمیه» را منتشر کرد.

«فهیمه» نام کتابی است که در آن خانم نفیسه ثُبات، زندگینامه داستانی خانم فهیمه محبی (قهرمان اصلی داستان و مادر سعید محبی، از شهدای جنگ تحمیلی) را به رشتۀ تحریر درآورده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، این کتاب که با الگوگیری از تم و سبک سریال «درچشم باد» نوشته شده، در هفت فصل تنظیم شده است. در فصل اول ضمن معرفی خانواده فهیمه و پدرش (آقای انجدانی) که از دوستان و همشهری‌های امام خمینی بوده و مدتی هم به عنوان وکیل در آن سال‌ها در دادگستری مشغول خدمت بوده، و همچنین شرح حال رضا، (عمو اوچول)، برادرزادۀ آقای انجدانی، که به دلیل نبود امکانات تحصیل در روستای زادگاهش در خمین و همچنین اختلاف با پدرش، مجبور شده در تهران نزد عمویش (پدر فهیمه) زندگی کند و ادامه تحصیل بدهد، و در نهایت نیز با فهیمه ازدواج می‌کند بیان می‌شود. تشریح اوضاع کشور ایران در سال‌های دهۀ ۱۳۲۰ شمسی و پایان حکومت رضاخان و آغاز حکومت محمدرضا پهلوی و ارائۀ تصویر زیبایی از تهران آن زمان، همچنین شرایط و نحوۀ زندگی مردم در آن موقع به خواننده، از دیگر مواردی است که نویسنده به خوبی از عهدۀ آن دراین فصل برآمده است و تا پایان ۱۲ فصل کتاب داستان کمک رسانی فهیمه به جبهه و جمع آوری کمک برای رزمندگان اشاره دارد.

این کتاب در ۴۸۰ صفحه با قیمت ۳۴۵هزار ریال درانتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

همزمان با انتشار این کتاب انتشارات روایت فتح چاپ ششم از کتاب «قصه دلبری» را نیز منتشر کرده است.

کتاب (قصه دلبری) داستان زندگی عاشقانه شهید مدافع محمدحسین محمدخانی است که به نقل از همسر این شهید بزرگوار و به قلم محمدعلی جعفری و انتشارات روایت فتح در ۱۸۴ صفحه به چاپ رسیده است.

چاپ اول کتاب قصه دلبری در سال ۱۳۹۶ راهی بازار نشر شد که اکنون با استقبال مخاطبین به چاپ ششم رسیده است.

محمدحسین محمدخانی متولد ۱۳۶۴ تهران است که در جریان دفاع از حریم آل الله در تاریخ ۹۴/۸/۱۶ در حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر یازرلو اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی بوجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.