صفحه اصلی / سرخط خبرها / حمایت پژوهشگاه میراث فرهنگی از پایان نامه های دکتری مرتبط
حمایت پژوهشگاه میراث فرهنگی از پایان نامه های دکتری مرتبط

حمایت پژوهشگاه میراث فرهنگی از پایان نامه های دکتری مرتبط

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از پایان نامه های مقطع دکتری در حوزه های مردم شناسی ، باستان شناسی ، زبان شناسی ، گردشگری و... حمایت می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از گروه فرهنگی از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا قلی نژاد معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه اظهار داشت: این مرکز به عنوان تنها نهاد حاکمیتی پژوهش های میراث فرهنگی، در حوزه های مختلف میراث فرهنگی تاریخی -طبیعی، هنرهای سنتی-ملی و گردشگری فعالیت می کند.
او گفت: نظر به اهداف و وظایف معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه، این معاونت با توجه به اهمیت و ضرورت آینده پژوهی و سیاست پژوهی در حوزه میراث فرهنگی از پایان نامه های دانشجویی مقطع دکتری با موضوعات مرتبط با این حوزه حمایت می کند.
او موضوعات مرتبط در حوزه میراث فرهنگی را شامل مردم شناسی، باستان شناسی، حفاظت و مرمت آثار تاریخی – فرهنگی، ابنیه و بافت های تاریخی – فرهنگی، زبان شناسی، هنرهای ملی و سنتی، گردشگری و میراث طبیعی اعلام کرد.
قلی نژاد تصریح کرد: علاقمندان می توانند طرح های پیشنهادی خود را در محورهای یاد شده به منظور بررسی به آدرس پست الکترونیکی DTP@RICHT.IR ارسال کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.