صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / تقویت پارک‌ علم و فناوری ایلام عاملی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال است

رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان ایلام گفت

تقویت پارک‌ علم و فناوری ایلام عاملی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال است

رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: تقویت پارک‌ علم و فناوری ایلام یکی از عوامل اساسی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال است.

کامران طاهرپور اظهار داشت: تقویت پارک‌ علم و فناوری ایلام یکی از عوامل اساسی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ذاکر نیوز، رئیس مرکز پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: ایجاد مراکز رشد و فناوری در کشور به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه و کارآفرینی ضرورتی است که توجه به آن اهتمام ویژه میطلبد که این اهتمام و توجه در استان ایلام با توجه به شرایط و موقعیت استان ایلام در حال شکل‌گیری است.

قدرت‌نمایی استاندار در شورای پژوهشی؛ نمایشگاه هفته پژوهش در چادر برپا شود نمایشگاه هفته پژوهش در یاسوج برگزار می‌شود قم|افزایش ۲۵ برابری آثار ترجمه در طول ۱۰ سال اخیر در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
طاهرپور، کلیدی‌ترین بازیگر توسعه را پارک‌های علم و فن‌‌‌آوری دانست و افزود: باتوجه به در مسیر توسعه بودن استان ایلام و تلاش مسئولان استان ایلام برای تحقق این ایده که آینده ایلام را به سوی رشد و فزونی امکانات پیش می‌برد، مرکز پارک علم و فناوری استان ایلام تلاش دارد نقش بازیگر مثبت و اثرگذار را در این مسیر برای شهروندان به نیکو‌ترین وجه به انجام رساند.

ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه صد طرح علمی‌، پژوهشی و تحقیقی کاربردی، حمایت مالی در قالب اعتبار قرض‌لحسنه‌ای از شرکت‌های دانش بنیان از اقدامات مرکز علم و فن‌‌‌آوری استان ایلام در بیان طاهرپور بود که در این راستا افزود: ایجاد ۶۶۰ مرد اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در طرح‌های پارک علم و فنآوری استان ایلام محقق شده است.

طاهرپور سپس اشاره‌ای به هفته پژوهش داشت و افزود: هرساله هفته آخر آذر ماه به عنوان هفته پژوهش نام‌گذاری شده است و در این مراسم از پژوهش‌گران برتر، و محققان و پژوهندگان علم وفن‌آوری تقدیر می‌شود.

وی گفت: در هفته پژوهش در استان ایلام، کارگاه‌های متعدد آموزشی و پژوهشی، نمایشگاه دستاوردهای فن بازار ، رونمایی از سند زیست بوم فن‌آوری استان ایلام و رونمایی از چند محصول دانش بنیان در استان ایلام به انجام می‌رسد.

برگزاری نمایشگاه مهندس برق معماری وفناوری اطلاعات در دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه ایلام، اقدام بعدی پارک علم و فن‌آوری استان ایلام در هفته پژوهش است که مورد تاکید طاهر‌پور قرار گرفت و خاطر نشان کرد: علاوه بر این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری با عنوان دستاوردهای فن بازار دراستان ایلام نیز در درساختمان قلم‌چی دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.