صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / یونیفل: اسرائیل به ما درباره وجود تونل دیگر در مرزهای لبنان خبر داده است
یونیفل: اسرائیل به ما درباره وجود تونل دیگر در مرزهای لبنان خبر داده است

یونیفل: اسرائیل به ما درباره وجود تونل دیگر در مرزهای لبنان خبر داده است

سازمان ملل اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته به آن اطلاع داده که تونل دیگری از تونل‌های حزب الله را در امتداد مرز با اسرائیل کشف کرده است.

حفارس اسرائیل در مرزهای لبنان

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از شبکه اسکای نیوز، آندریا تننتی، سخنگوی رسمی نیروهای بین‌المللی (یونیفل) اعلام کرد، شب گذشته ارتش اسرائیل به نیروهای بین‌المللی اطلاع داده که یک تونل دیگر را در جنوب “خط آبی” در مرزهای لبنان و اسرائیل کشف کرده است.

وی افزود: با همکاری طرف‌های مربوطه در اسرع وقت تیمی از یونیفل از محل مورد نظر برای اطمینان از وقایع رخ داده بازدید خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر مدعی شده بود: تونل جدید در امتداد مرزهای لبنان تا داخل اراضی اسرائیل قرار دارد اما تهدید قریب الوقوعی برای مجتمع‌های مسکونی اسرائیل به حساب نمی‌آید. مواد منفجره‌ای در داخل این تونل کار گذاشته شد تا مانع از نفوذ به داخل اسرائیل شود.

وی گفت که دولت لبنان مسؤولیت تمامی فعالیت‌ها و نقض‌های صورت گرفته از سوی حزب الله را برعهده دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرده که عملیاتی را با عنوان “سپر شمال” برای کشف “تونل‌های هجومی” حزب الله لبنان آغاز کرده است. از زمان آغاز این عملیات این دومین باری است که رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند تونلی را کشف کرده است.

همچنین روز شنبه سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: نیروهای ارتش به سمت سه شخص که به نظر می‌رسید از اعضای حزب الله لبنان باشند، تیراندازی کرد. این افراد به مرزهای لبنان و اسرائیل؛ جایی که ارتش اسرائیل مشغول عملیات انهدام تونل‌هاست نزدیک شده بودند.

این سخنگو تأکید کرد که نیروهای اسرائیلی دستگاه‌های حسگر الکترونیکی را برای کشف تونل نصب کرده بودند و به نظر می‌رسید که این سه عضو حزب الله قصد داشتند این دستگاه‌ها را مصادره کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.