صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / پرداخت ۲۴ میلیارد تومان وام به نیازمندان استان تهران
پرداخت ۲۴ میلیارد تومان وام به نیازمندان استان تهران

در هشت ماه نخست سال ۹۷ محقق شد

پرداخت ۲۴ میلیارد تومان وام به نیازمندان استان تهران

کمیته امداد استان تهران در هشت ماه نخست سال جاری ازطریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ۲۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت کرده است.

حسین خجسته فاضل مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران گفت: برنامه ریزی هدفمند برای جذب سپرده‌های مردمی، تسریع در ارائه تسهیلات و پیگیری وصول مطالبات از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق در سال جاری است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال و محکومان جرائم غیر عمد به واجدین شرایط پرداخت می‌شود، بیان کرد: این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات وسایر دستگاه‌ها استقبال می‌کند و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران به فعالیت‌های این صندوق در سال ۹۷ اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سه هزار و ۶۷۹ نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران سپرده گذاری کرده‌اند.

خجسته فاضل با بیان اینکه در هشت ماه نخست امسال ۲۴ میلیارد تومان تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: این مبلغ برای سه هزار و ۷۶۵ فقره تسهیلات کارگشایی به میزان ۱۴ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان و ۴۹۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ ۹ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی به سقف پرداختی تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا پنج میلیون تومان، تسهیلات اشتغال زایی و خرید مسکن تا ۱۵ میلیون تومان است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تهران، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از اهداف و چشم اندازهای این صندوق عنوان کرد.

خجسته فاضل همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: دو شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران واقع در خیابان فرجام و خیابان مالک اشتر و ۴۴ عامل در دفاتر کمیته امداد کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

وی یاد آور شد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است که سپرده گذاران و وام گیرندگان می‌توانند به آسانی از خدمات این صندوق استفاده کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.