صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / اتفاقات عجیب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال
اتفاقات عجیب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

اتفاقات عجیب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با نتایج و اتفاقات عجیبی همراه بود. در این هفته از مسابقات پنج تیم برتر جدول به برتری رسیدند اما حفاری شکست سنگینی را متحمل شد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور - دیدار تیم‌های گیتی پسند و اهورا بهبهان

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز(یکشنبه) با برگزاری ۶ بازی آغاز شد که در مهمترین آن ها، تیم صدرنشین گیتی پسند با نتیجه چهار بر دو، تیم سن ایچ ساوه را در بازی خارج از خانه شکست داد و تیم رده دومی مس سونگون نیز با نتیجه ۶ بر یک از سد مقاومت البرز گذشت. به این ترتیب گیتی پسند ۴۹ امتیازی و مس ۴۴ امتیازی شد تا دو تیم همچنان با ۵ امتیاز اختلاف، به تعقیب و گریز در بالای جدول ادامه دهند.

امروز همچنین در اتفاقی عجیب تیم حفاری اهواز با ۵ گل مقابل تیم ارژن شیراز شکست خورد. یکی دیگر عجایب هفته نوزدهم، رستگاری شهروند ساری در ۱۰ ثانیه پایانی بازی بود. این تیم در حالی که تا لحظات پایانی بازی با نتیجه چهار بر سه از اهورا بهبهان عقب بود، موفق شد در عرض ۱۰ ثانیه، شکست را با پیروزی عوض کند.

دیدار تیم های آذرخش بندرعباس و سوهان محمد سیما قم نیز درحالی که علی کفاشیان از نزدیک نظاره گر آن بود با پیروزی دو بر یک قمی ها به اتمام رسید.

تیم پارسیان شهرقدس نیز مقابل تیم مقاومت قرچک به پیروزی سه بر یک رسید تا تنها برنده بین تیم های پایین جدولی باشد.

در آخرین مسابقه هفته نیز که از ساعت ۱۷ آغاز شده بود تیم فرش آرای مشهد تیم سوم جدول، یازدهمین برد خود را با اقتدار کامل به دست آورد و در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۸ بر ۳ تیم شهرداری ساوه را در هم کوبید تا پرگل ترین بازی هفته را رقم بزند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.