صفحه اصلی / سرخط خبرها / کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در فارس
کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس خبرداد

کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در فارس

شیراز - فرمانده انتظامی فارس از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو مواد مخدر در ۷۲ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی پیرامون کشفیات اخیر نیروی انتظامی در فارس، گفت: در ۸ ماه اول سال جاری، یک میلیون لیتر سوخت قاچاق نیز در استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۹۳ درصد افزایش نشان می دهد.

سردار گودرزی ادامه داد: طی ۷۲ ساعت گذشته مأموران انتظامی استان موفق شدند با اجرای چند عملیات منسجم، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا ۱۰ قاچاقچی را دستگیر و ۵ دستگاه خودرو متعلق به آنان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس درخصوص کشفیات مواد مخدر پلیس فارس در سال جاری نیز گفت: در این خصوص از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۶ باند منهدم و ۳۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش ۲۵ درصدی روبه رو بوده است.

وی در ادامه سخنان خود از کشف ۲۶۰ میلیارد تومان کالای قاچاق طی ۸ ماه اول سال جاری خبر داد.

سردار گودرزی بیان کرد: در ۸ ماه سال جاری ۲ هزار و ۸۲۶ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و ۵ هزار و ۱۰ متهم دستگیر شده اند.

وی گفت: در این مدت ۲۶۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش نشان می دهد.

سردار گودرزی بیان کرد: در این مدت ۷۵ فقره پرونده کلان با ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان کشف شده که با افزایش ۱۰ درصدی روبه رو بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.