صفحه اصلی / سرخط خبرها / تهران میزبان چهاردهمین دوره کاراته جام ایران زمین
تهران میزبان چهاردهمین دوره کاراته جام ایران زمین

تهران میزبان چهاردهمین دوره کاراته جام ایران زمین

با موافقت فدراسیون کاراته چهاردهمین دوره رقابتهای بین المللی جام ایران زمین به مدت دو روز در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، این دوره از مسابقات در دو بخش مردان و زنان طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه به صورت مجزا در دو سالن شهید افراسیابی رقابتهای مردان و معلم رقابتهای بخش بانوان و در تمامی رده های سنی با حضور کاراته کاهایی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

برای حضور در این دوره از مسابقات کشورهای کره جنوبی، گرجستان، ارمنستان، عراق، پاکستان، آذربایجان و ترکیه اعلام آمادگی کرده اند. از کشورمان نیز کاراته کا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان حضور خواهند داشت.

قبل از آغاز این رقابتها یک دوره سمنیار مربیگری و آموزشی برگزار خواهد شد که امیرولدخانی عضو پیشین تیم ملی و مربی فعلی آلمان، مسعود رهنما عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی، ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی کاراته و احمد صافی تدریس آن را برعهده دارند.

قرار است در این مسابقات علی مسکینی، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده به عنوان اعضای تیم ملی در روز پایانی به نفرات برتر اوزان ۶۰- تا ۸۴+ کیلوگرم مبارزه کنند.

رقابتهای بین المللی ایران زمین قدیمی ترین و با ثبات ترین تورنمنت بین المللی کاراته در ایران است که همه ساله به همت احمد صافی و همکاری فدراسیون کاراته برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.