صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / مدیران موانع اداری را برای جلوگیری از سرمایه گریزی رفع کنند
مدیران موانع اداری را برای جلوگیری از سرمایه گریزی رفع کنند

استاندار خراسان شمالی:

مدیران موانع اداری را برای جلوگیری از سرمایه گریزی رفع کنند

استاندار جدید خراسان شمالی گفت: مدیران موانع اداری را برای جلوگیری از سرمایه گریزی رفع کنند.

سرمایه گذاری گردشگری

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد علی شجاعی در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی در بجنورد، با اشاره به اینکه این استان دارای مساحت و جمعیت ایده آل است، میزان جمعیت روستانشین آن از میانگین کشوری بالاتر است، نرخ بیکاری آن چند درصد از میانگین کشوری بالاتر است و دارای نعمت های طبیعی بالایی است، تاکید کرد: بنابراین زیبنده نیست که پس وند عقب مانده را بر روی این استان بگذاریم.

وی افزود: با تمام پتانسیل و توانمندی هایی که در این استان وجود دارد، باید برای ما عار باشد که هنوز آن را محروم بنامیم و در حقیقت تبدیل این توانمندی ها به ثروت وظیفه و کار مدیران است و اگر محقق نشد نباید دنبال مقصر گشت چراکه مقصر اصلی خود مدیران است که نتواسته اند به این هدف جامه عمل بپوشانند.

وی با تاکید بر اینکه باید انگیزه، بهترین و عالی بودن باشد، ادامه داد: پیش دان های اقتصادی در این استان وجود دارد و می توانیم با نیروی کار، رشد اقتصادی را ایجاد کنیم.

شجاعی تاکید کرد: اعتقاد زیادی به حضور بخش خصوصی دارم و نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم و از مدیران استان درخواست دارم تا موانع ادارای را به شکلی ایجاد نکنند تا سرمایه گریزی ایجاد شود و مدیران باید موانع اداری را در این رابطه بردارند.

وی تصریح کرد: قرار بر این نیست تا مدیری جابجا شود، این امر اوج بی هنری است، تعویض مدیران را نخواهم داشت مگر اینکه خود مدیری نخواهد با شرایط مذکور با ما همکاری کند.

وی در ادمه گفت: همه چیز برای رشد و توسعه در این استان مهیاست فقط باید همه کنار یکدیگر جمع شویم و با قدرت و دست واحد برای پیش برد کار عموم مردم خدمت ارائه دهیم.

گفتنی است در این مراسم از محمد رضا خیاز استاندار پیشین خراسان شمالی تکریم و محمدعلی شجاعی به عنوان استاندار جدید این استان معارفه شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.