صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / عدم تخصیص ۱۶۵میلیارد تومان اعتبار سفر، بدهی رئیس جمهور به مردم خراسان شمالی

عدم تخصیص ۱۶۵میلیارد تومان اعتبار سفر، بدهی رئیس جمهور به مردم خراسان شمالی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تخصیص 165 میلیارد تومان اعتبار سفر، بدهی رئیس جمهور به مردم این استان است.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر علی قربانی در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی در بجنورد، با اشاره به سفر دکتر روحانی در دوره پیشین ریاست جمهوری خود به این استان اظهار کرد: طی این سفر مبلغ مذکور برای محور بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافت این درحالیست که این رقم برای کل پروژه که از شمال کشور آغاز می شده، هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد کشته های ناشی از تصادفات محورهای خراسان شمالی مربوط به محور بجنورد به جنگل گلستان است، افزود: عدم اختصاص این اعتبار به این محور، جفا به حق مردم این استان است، محوری که سالانه میلیون ها مسافر حرم مطهر امام رضا(ع) از آن گذر می کند.

قربانی ادامه داد: عدم اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان یکی دیگر از بدهی های دکتر روحانی به مردم این استان بوده چراکه این پروژه به دستور وی توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کلنگ زنی شد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در استان تک روی و نصیحت ناپذیری برخی از مدیران استانی است بطوریکه باوجود نیروهای کارآمد در این استان از نیروهای غیربومی استفاده می کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: زیبنده نیست باوجود نیروی کارآمد در استان از نیروهای ناکارآمد غیربومی استفاده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.