صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / بی‌مهری مسئولان اصفهانی به قایقران ملی‌پوش
بی‌مهری مسئولان اصفهانی به قایقران ملی‌پوش

بی‌مهری مسئولان اصفهانی به قایقران ملی‌پوش

ملی پوش اصفهانی قایقرانی گفت: من تا امروز سلطان حسینی را ندیده‌ام و بعد از آقای خدا بخش و مسابقات آسیایی گوانجو دیگر از اداره کل ورزش جوانان هیچ حمایتی از من نشد.

احمدرضا طالبیان در رابطه با آخرین وضعیت تمرینی خودش، اظهارکرد: من به صورت شخصی تمرین می‌کنم و زمان‌هایی که تیم ملی اردویی برپا کند در آن شرکت خواهم کرد تا بتوانم آمادگی جسمانی‌ام را در بالاترین سطح برسانم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک اواخر امسال برگزار می‌شود. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم به این مهم دست پیدا کنم. سطح مسابقات انتخابی المپیک بسیار بالا است و هرکسی که بتواند این سهمیه را کسب کند، در المپیک در بین فینالیست‌ها خواهد بود.

ملی‌پوش اصفهانی قایقرانی یکی از علل ترک اصفهان و برگزاری تمریناتش در تهران را خشکی زاینده‌رود عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل بسیار مهم در تضعیف رشته قایقرانی در استان اصفهان، خشکی زاینده‌رود است که امیدوارم این معضل هرچه زودتر رفع شود.

طالبیان در خصوص رسیدگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و رسیدگی مدیر کل ارگان به ورزشکاران استان اصفهان، گفت: من تا امروز این آقا را ندیده‌ام و زیارتشان نکرده‌ام. بعد از آقای خدابخش و مسابقات آسیایی گوانجو از سوی اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان هیچ حمایتی از من نشد. از زمانی هم که سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان شده است، مادی و معنوی از من هیچ حمایتی نشده است و برایم جای سؤال دارد که آیا با همه ورزشکاران مدال‌آور و ملی‌پوش استان اصفهان اینگونه برخورد می‌شود؟

وی ادامه داد: زمانی که از جاکارتا به ایران برگشتیم، از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با من تماس گرفتند و گفتند که بیایید تا در رابطه با برخی از مسائل صحبت کنیم. برای من حرف زدن و صحبت کردن به درد نمی‌خورد و ورزشکار به عمل نیاز دارد. زمانی که حمایت دیگر استان‌ها را از ورزشکاران ملی پوشان می‌بینم، واقعاً ناراحت می‌شوم.

ملی‌پوش رشته کایاک قایقرانی در پاسخ به این سؤال که این‌گونه رفتارها تا چه میزانی می‌تواند روی انگیزه شما تأثیر بگذارد، تصریح کرد: مطمئن باشید عدم حمایت مناسب باعث می‌شود انگیزه‌های من کور شود و زمانی که این اتفاق می‌افتد ورزشکاران حرفه‌ای از ورزش قهرمانی کناره‌گیری می‌کنند. بعد از آن می‌گویند که سن فلان ورزشکار بالا رفته بود و دیگر به درد ورزش قهرمانی نمی‌خورد؛ نمی‌آیند ببینند که اگر حمایت لازم را انجام می‌دادند در رشته‌ای مثل قایقرانی می‌توانستید تا چهل سالگی یکی از بهترین‌ها باشید.

طالبیان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در ورزش استان اصفهان یک تجدید نظر شود و به قهرمانان ملی که برای این مرز و بوم افتخار آفرینی می‌کنند یک نگاه ویژه داشته باشند، آن‌ها را درک کنند و در مسیر رفع مسائل آن‌ها قدم بردارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.