صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / ورود بیش از ۲۵ میلیون زائر طی هشت ماهه امسال به مشهد
ورود بیش از ۲۵ میلیون زائر طی هشت ماهه امسال به مشهد

ورود بیش از ۲۵ میلیون زائر طی هشت ماهه امسال به مشهد

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طی هشت ماهه امسال بالغ بر ۲۵ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۶۶ زائر به مشهدالرضا (ع) وارد شدند.

لیالی قدر، بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان - حرم امام رضا(ع)  مشهد مقدس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، مهدی فروزان افزود: این رقم نسبت به سال گذشته در همین زمان که ۲۴ میلیون و ۶۳۰ هزار زائر بود ،رشد ۴ درصدی دارد.

وی ادامه داد: از کل زائران ورودی به مشهد طی امسال ۱۵ میلیون و۵۹ هزار و ۱۴۷ نفر با وسایل نقلیه شخصی به مشهد وارد شدند که نسبت به سال قبل  هفت درصدی رشد یافته است.

به گفته وی، در هشت ماهه پارسال در مجموع ۱۴ میلیون و ۴۹ هزار و ۵۰۶ زائر به مشهد سفر کرده بودند.

وی آمار زائران و مسافرانی که از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای طی این مدت وارد مشهد الرضا شده‌اند را ۵ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۸۳۴ نفر ذکر و عنوان کرد: این رقم در سال گذشته ۵ میلیون و ۴۷۷ هزار نفر بود که تغییر محسوسی نداشته است.

وی اظهار کرد : همچنین امسال سه میلیون و ۹۵ هزار و ۱۱۳ زائر از طریق ناوگان ریلی وارد مشهد شدند که این رقم نسبت به سال گذشته که ۲ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۴۱۳ نفر بود ،رشد ۱۷ درصدی دارد.

فروزان با بیان اینکه از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد هم امسال ۲ میلیون و ۸۵ هزار و ۶۷۲ نفر به مشهد سفر کرده اند، گفت: این میزان در سال گذشته ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۲۸۵ نفر بود که کاهش ۱۵ درصدی نشان می دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.