صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رتبه اول آموزش و پرورش در حوزه نماز بین دستگاه‌های اجرایی

رتبه اول آموزش و پرورش در حوزه نماز بین دستگاه‌های اجرایی

وزارت آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه اول در حوزه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی کشور شد.

جشن تکلیف دختران در سمنان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز با اشاره به کسب  رتبه اول وزارت آموزش و پرورش در دستگاه های اجرایی کشور در حوزه نماز ، اظهار کرد: امروز در بیست و هفتمین اجلاس سراسری اقامه نماز در استان سمنان با حضور رییس جمهور، اعضای کابینه هیت دولت ، نماینده ولی فقیه و رییس ستاد اقامه نماز کشور از وزارتآاموزش و پرور ش به دلیل کسب رتبه اول در دستگاه های اجرایی کشور در حوزه نماز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی با ابراز خرسندی از این امر افزود: قطعا این موفقیت تنها به برکت خیل عظیم همکاران از صف تا ستاد ؛کارشناسان ، مدیران و مسئولین ارشد به مدیریت وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس  ستاد نماز آموزش و پرورش و همکاران خوب پرورش، به دست آمده است.

مدیر کل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر  نشان کرد: این اجلاس با پیام ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آغاز شد که در این  پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  باسفارش به تمام ارگان‌ها، فرمودند: “تمامی تلاش‌ها می بایست در حوزه آموزش و پرورش و برای اجرایی شدن اقامه نماز در این دستگاه عظیم به کار گرفته شود”.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،مسیب زاده در ادامه گفت: رئیس جمهور نیز در سخنان خود در استان سمنان توجه به دو اصل خانواده و تلاش همگانی برای کمک فعالیت‌های نماز در آموزش و پرورش را مهم دانستند.

گفتنی است فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه نماز شامل  برنامه و اقدامات  فرهنگی و هنری، تولید محتوا در فضای مجازی و فعالیت‌های ویژه‌ای تحت عنوان نماز گل دسته‌های سرو و …بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.