صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / استفاده سامسونگ از عکس جعلی برای تبلیغ گوشی جدید
استفاده سامسونگ از عکس جعلی برای تبلیغ گوشی جدید

استفاده سامسونگ از عکس جعلی برای تبلیغ گوشی جدید

گویا هنوز برخی شرکت‌ها دست از استفاده از عکس‌های تقلبی برای فروش محصولات خود برنداشته‌اند و برای نشان دادن کیفیت دوربین گوشی‌های جدید خود از عکس‌هایی که توسط دوربین‌های حرفه‌ای گرفته شده است، استفاده می‌کنند.

سامسونگ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از انگجت، عکسی که سامسونگ به عنوان عکس گرفته شده با دوربین محصول جدیدش یعنی گوشی “گلکسی A8 استار” منتشر کرده است، در واقع عکسی است که توسط یک دوربین حرفه‌ای (DSLR) گرفته شده است.

این حرکت نشان می‌دهد شرکت‌ها هنوز دست از جا زدن عکس‌های جعلی برای فروش محصول خود برنداشته‌اند.

یک عکاس به نام “دونجا جوجیک”(Dunja Djudjic کشف کرده است که سامسونگ مالزی یکی از پرتره‌های DSLR وی را از سایت Getty خریداری کرده است و با استفاده از یک ویرایش بسیار سنگین، آن را برای تبلیغ حالت پرتره گوشی جدید Galaxy A8 Star استفاده کرده است.

البته استفاده از این تصویر، قانونی است، اما این نحوه بازاریابی سامسونگ این را القا می‌کند که این عکس یک تصویر واقعی است که با استفاده از دوربین گوشی گلکسی A8 استار گرفته شده است.

نه تنها این نخستین استفاده فریب‌کارانه شرکت‌های فناوری از عکس‌های حرفه‌ای و قالب کردن آنها به عنوان عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی‌ها نیست، بلکه سامسونگ پیش از این نیز در سال جاری این کار را کرده بود.

پایگاه خبری انگجت از سامسونگ سوال کرده و نظرشان را جویا شده اما هنوز پاسخی نشنیده است.

اکنون بسیاری از گوشی‌ها که در دوربین خود حالت پرتره دارند، یک شکاف ناخوشایند بین تصاویر واقعی آنها و تصاویر تبلیغاتی آنها وجود دارد.

مشتریان باید بدانند که یک تلفن (به ویژه یک مدل میان‌رده مانند A8 Star) نمی‌تواند چنین کیفیتی را که شرکت‌های سازنده ادعا می‌کنند، ارائه دهد.

در این میان، سازندگان تلفن همراه هم همیشه باید از نمونه عکس‌های واقعی دستگاه خود در تبلیغات استفاده کنند تا هر اتهامی را از خود رفع کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.