صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پیشنهاد تیم‌داری مخابرات به بهداد سلیمی
پیشنهاد تیم‌داری مخابرات به بهداد سلیمی

استقبال قهرمان المپیک از حضور در دوره سه ماهه مربیگری

پیشنهاد تیم‌داری مخابرات به بهداد سلیمی

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: حضور در دوره مربیگری اتفاق خوبی برای من است و برای افزایش دانش و تجربه ام لازم است این دوره را بروم.

بهداد سلیمی

بهداد سلیمی در گفتگو با ایسنا در باره ی حضور خود در یک دوره سه ماهه مربیگری که با همکاری IOC و فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار می شود، بیان کرد: کمیته ملی المپیک کارهای آن را انجام می دهد و از فدراسیون وزنه برداری درخواست یک نفر را معرفی کند که آقای مرادی هم زحمت کشید من را معرفی کرد. هنوز زمان برگزاری دقیق این دوره سه ماه مربیگری مشخص نیست اما در سال ۹۸ برگزار خواهد شد. اتفاق خوبی برای من است و قطعا به دانش و تجربه من کمک می کند و امیدوارم که مثمر ثمر باشد.

سلیمی در مورد طولانی بودن این دوره مربیگری گفت: طولانی است اما برای پیشرفت در سطح فنی لازم است این دوره را بروم.

 او در پاسخ به این پرسش که با توجه حضورش در این دوره مربیگری ، به نظر می رسد بیشتر به سمت کارهای فنی سوق داده می شود تا مدیریتی، تصریح کرد: برای افزایش تجربه و دانش به روز ورزش لازم این دوره را بروم اما من به هر دو بخش فنی و مدیریتی علاقه مندم اما خب بیشتر به کارهای مدیریتی علاقه دارم البته نه در سطح کلان مثل ریاست. اما دوست دارم کارهای مدیریتی انجام دهم و در کنارش کارهای فنی هم باشد که فکر می کنم حضور در این دوره مربیگری از لحاظ فنی خیلی کمکم می‌کند.

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در مورد تصمیم کمیته ملی المپیک مبنی براینکه جزو کارشناسان در مجمع عمومی کمیته باشد، تاکید کرد: خدا را شکر عملکردم در بحث وزنه برداری طوری بوده که علاقه مند به همکاری هستند. آقای شهنازی و مخصوصا آقای صالحی امیری خیلی به من لطف دارند و دوست دارند همکاری کنیم. امیدوارم همکاری ها چه با فدراسیون و چه با کمیته ملی المپیک مثمر ثمر باشد و در بخش هایی باشد که توانایی انجام کمک و خدمت داشته باشم.

او در پاسخ به این پرسش که در نظر دارد با کمیته ملی المپیک بیشتر همکاری کند مثلا برای دوره بعد وارد کمیسیون ورزشکاران شود، گفت: بله، قطعا اگر خدا بخواهد برای دوره های بعد سعی می کنم ورود کنم.

سلیمی از پیشنهاد شرکت مخابرات به او برای راه اندازی باشگاه خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه من در شرکت مخابرات کار می کنم، به من پیشنهاد شد که به بحث تیم داری در وزنه برداری ورود کنم و باشگاه برای شرکت مخابرات احداث کنم. به نظرم پیشنهاد خوبی است و قصد دارم زیربنای آن را آماده کنم. هر کاری که به وزنه‌برداری کمک کند را انجام می دهم. شرکت مخابرات پتاسیل بالایی دارد که می توان از آن برای کمک به وزنه برداری استفاده کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.