صفحه اصلی / سیاسی / دولت / رحمانی فضلی: با اتکا به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم‌ها نداریم
رحمانی فضلی: با اتکا به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم‌ها نداریم

برگزاری هشتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور؛

رحمانی فضلی: با اتکا به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم‌ها نداریم

وزیر کشور با تأکید بر ضرورت باور الزامات جنگ اقتصادی، تأکید کرد: با اعتماد به توان کشور و اتکا به مردم، هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم‌ها نداریم.

68468546854.JPG

به گزارش کسب و کار نیوز، در هشتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که شامگاه دوشنبه – ۱۲ آذر – در محل وزارت کشور برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و رئیس این ستاد، بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون‌های عمومی – از خطبه‌های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه‌ها و فضای مجازی – تأکید کرد.

وزیر کشور با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی، بر اهمیت فراوان رضایتمندی مردم و در عین حال استمرار مقاومت مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است همه دستگاه‌ها، شرایط بخش‌های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع‌بینانه در رسانه‌ها مطرح کنند و رسانه‌ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً مطلع از ابعاد مختلف مسأله، برای بحث‌های کارشناسی در این زمینه استفاده کنند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: نقدها باید مطرح شود اما رسانه‌ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض‌ها و داوری‌های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

وزیر کشور با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع‌بینانه افکار عمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاه‌های مختلف کشور به شبهات و انتقادات مطرح‌شده در رسانه‌ها را خواستار شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش‌های ارائه شده از سوی کارگروه‌های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت اتقاء حرکت‌های ایجابی و تلاش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش‌های مختلف کشور از طریق همکاری دستگاه‌های مختلف و رسانه ملی تأکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مخبر: هیچ گره اقتصادی غیر قابل حل وجود ندارد

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد مخبر صبح امروز (سه شنبه) در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.