صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / آغاز به کار پلیس اصناف

آغاز به کار پلیس اصناف

رییس پلیس پایتخت ضمن اعلام راه‌اندازی پلیس اصناف گفت: با توجه به نقش بی بدیل بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اثرگذاری این قشر در جامعه، تصمیم به راه‌اندازی این پلیس گرفته‌ایم.

سردار رحیمی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار رحیمی صبح امروز در همایش آغاز به کار داوطلبان پلیس افتخاری اصناف گفت: راه اندازی پلیس افتخاری اصناف در راستای رویکرد جامعه محوری و مردم محوری نیروی انتظامی است که بر اساس این رویکرد، برقراری و حفظ امنیت، موضوعی اجتماعی و مردم پایه است و با توجه به نقش بی‌بدیل بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اثر گذاری این قشر در جامعه، تصمیم به راه اندازی این پلیس گرفته‌ایم.

وی دومین علت راه اندازی پلیس افتخاری اصناف را، خنثی سازی توطئه‌های دشمن در ایجاد تفرقه و اختلاف بین آحاد ملت دانست و گفت: وحدت و اتحاد یک واجب دینی است و دشمن با عملیات رسانه‌ای گسترده، احساس امنیت را نشانه گرفته و به دنبال بر هم زدن امنیت روانی جامعه به ویژه امنیت حوزه اقتصادی است بر این اساس بازاریان و صاحبان اصناف بهترین افسران این جنگ اقتصادی هستند.

رحیمی پایتخت بیان کرد: خوشبختانه بازاریان همانند سال های دفاع مقدس، داوطلبانه دعوت ما را پذیرفتند و از امروز با افتخار اعلام می کنیم که پلیس افتخاری اصناف برای مقابله با توطئه های دشمن و مدیریت هرچه بهتر بازار، شروع به کار می کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت دادن مردم در امنیت عمومی بیان کرد: یکی از ساز و کارهای مردمی شدن امنیت همین قانون جذب و بکارگیری پلیس افتخاری است که پلیس افتخاری اصناف نیز در راستای استفاده از ظرفیت قانونی این ماده ایجاد شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.