صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / هدیه دانشگاه بوعلی به دانشجویان در روز دانشجو
هدیه دانشگاه بوعلی به دانشجویان در روز دانشجو

هدیه دانشگاه بوعلی به دانشجویان در روز دانشجو

معاون امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: دو پروژه زمین چمن مصنوعی و سالن تندرستی دانشگاه بوعلی در روز دانشجو افتتاح می‌شود.

برپایی همایش با موضوع « جمهوری اسلامی » در دانشگاه بوعلی سینا همدان

دکتر اسدالله نقدی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: زمین چمن مصنوعی در خوابگاه حقگویان و سالن تندرستی در رشته‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی در نزدیکی زمین چمن، با همکاری بخش خصوصی در روز دانشجو فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته در روز دانشجو، مراسمی در دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌شود که در آن رئیس دانشگاه گزارشی از اقدامات و کاستی‌های دانشگاه ارائه می‌دهد.

نقدی افزود: تقدیر از دانشجویان نمونه در رشته‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در این روز انجام می‌پذیرد در ضمن برگزاری مسابقات ورزشی بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج برای دانشجویان از دیگر اقدامات این روز خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا نیز به خبرنگار ایسنا گفت: با حضور دکتر ضرغامی در ۱۹ آذرماه، نشست «بررسی عملکرد ۴۰ ساله جنبش دانشجویی» در دانشگاه بوعلی برگزار خواهد شد.

دکتر ‌اکبر عروتی‌موفق افزود: روز سه‌شنبه ۱۳ آذرماه نیز مناظره «استقلال جنبش دانشجویی» به همت انجمن‌های اسلامی دانشجویان و با حضور خضریان و دشت‌بانی بعد از نماز ظهر در سالن چمران دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه برنامه‌های روز دانشجو به خواست و میل دانشجویان برگزار می‌شود، عنوان کرد: تریبون آزاد در زمینه «مطالبات صنفی دانشجویان» در روز ۱۷ آذر روبروی سلف مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان خاطرنشان کرد: یکی از خیابان‌های دانشگاه بوعلی نیز به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو به این عنوان نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.