صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / فراخوان سازمان شهرداری‌ها برای مسابقه عکاسی درباره حمل ونقل عمومی شهری
فراخوان سازمان شهرداری‌ها برای مسابقه عکاسی درباره حمل ونقل عمومی شهری

فراخوان سازمان شهرداری‌ها برای مسابقه عکاسی درباره حمل ونقل عمومی شهری

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت فرهنگ سازی و به منظور توسعه دوچرخه سواری با هدف ارتقای سبک زندگی شهری، کاهش سفرهای موتوری، افزایش تحرک بدنی و سلامتی شهروندان در آستانه ۲۶ آذر (روز حمل و نقل عمومی) مسابقه عکاسی برگزاری می کند.

مسابقه عکاسی

به گزارش کسب و کار نیوز، مسابقه عکاسی با موضوعات «توسعه حمل‌ و نقل عمومی شهری»،« توسعه حمل‌ و نقل پاک در شهرها (پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری)» و«افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات رانندگی در شهرها»برگزارمی‌شود. لذا از علاقه‌مندان دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۲۲ آذر آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس در درگاه اینترنتی www.irtu.ir بارگذاری کنند.

شرایط ارسال عکس برای مسابقه عکاسی به شرح زیر است:

۱- آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شوند که با موازین شرعی، قانونی و عرفی کشور همخوانی داشته باشند.

۲- شرکت‌کنندگان فرصت دارند عکس‌های خود را حداکثر تا ۲۲ آذر در درگاه اینترنتی دریافت آثار به نشانی www.irtu.ir بارگذاری کنند. پذیرش آثار بعد از تاریخ اعلام شده، مقدور نیست.

۳- شرکت کنندگان با بارگذاری عکس در درگاه مذکور، تعهد  می‌کنند که آثار ارسالی متعلق به خود آن‌ها بوده و اثر دارای اصالت است.

۴- سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور مجاز است عکس‌های ارسالی را در قالب نمایشگاه، کاتالوگ، کتاب یا سایر اقلام با درج نام عکاس مورد استفاده قرار دهد.

۵- آثار باید به صورت فایل دیجیتال، در قالب JPG، با کیفیت DPI ۱۵۰ و حجم حداکثر ۵ مگابایت ارسال شوند.

۶- عکس‌های بارگذاری‌شده باید فاقد هر گونه تاریخ، توضیح، امضا، یا لوگو بر روی عکس باشند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها، پس از بررسی آثار ارسالی از ۵ عکس برتر در شاخه نگاه آزاد در حوزه حمل و نقل (کلیه افراد علاقه‌مند به عکاسی)، ۲ عکس برتر در شاخه نگاه دوچرخه‌سوار (خاص دوچرخه‌سواران)، ۲ عکس برتر در شاخه نگاه راننده (خاص رانندگان) و ۲ عکس در شاخه نگاه مسئولان حاضر در صحنه تصادفات (خاص مأموران پلیس و اورژانس) در همایش گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل تقدیر به‌ عمل می‌آید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.