صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / ابوالفضل زرویی راهی جایگاه ابدی شد
ابوالفضل زرویی راهی جایگاه ابدی شد

ابوالفضل زرویی راهی جایگاه ابدی شد

پیکر زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد، با حضور جمعی از اهالی فرهنگ هنر و قلم تشییع و برای خاکسپاری راهی جایگاه ابدی بهشت زهرا(س) شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، ​مراسم تشییع پیکر مرحوم «ابوالفضل زرویی نصرآباد»، شاعر طنزپرداز، با حضور غلامعلی حداد عادل، حجت الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، سیدعلی میرمفتاح، سردبیر روزنامه اعتماد و اهالی فرهنگ و هنر در حوزه هنری برگزار و پس از برگزاری مراسمی و اقامه نماز برپیکر وی، این هنرمند فقید با تشییع مردم به سمت بهشت زهرا(س) جهت خاکسپاری در قطعه هنرمندان راهی شد.
زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ خورشیدی در تهران دیده به جهان گشود. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی بود و از ۱۳۶۸ خورشیدی فعالیت مطبوعاتی و فرهنگی خود را آغاز کرد. وی خلاقیت خود را با ورود به دنیای طنز نویسی نشان داد و سپس به مجموعه گل آقا پیوست. او را با اسم‌های مستعار «ملانصرالدین، چغندر میرزا، ننه قمر، کلثوم ننه، آمیز ممتقی، میرزا یحیی و عبدل» می شناسند که در نشریاتی مانند گل آقا، همشهری، جام جم، ایرانیان، انتخاب، زن، مهر، کیهان ورزشی، بانو، جستجو، عروس و تماشاگران، طنز نوشته است.
خبر در حال تکمیل است…
فراهنگ ** م .ز ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.