صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / رشید مظاهری تا پایان فصل هجدهم در ذوب‌آهن می‌ماند

رشید مظاهری تا پایان فصل هجدهم در ذوب‌آهن می‌ماند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: رشید مظاهری تا پایان فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارد و ماندن یا رفتن تمام بازیکنان تیم در دست علیرضا منصوریان است.

سعید آذری

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در مورد گمانه‌زنی‌ها که راجع به جدایی احتمالی رشید مظاهری در نیم فصل است، اظهار کرد: رشید مظاهری تا پایان فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارد و ذوب‌آهن خانه او است. مظاهری یکی از ارکان موفقیت ذوب‌آهن در چند فصل گذشته است و برای ما اهمیت زیادی دارد. ماند یا رفتن تمام بازیکنان تیم در دست علیرضا منصوریان است و تمام تصمیمات فنی تیم را منصوریان خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که شکایت ذوب‌آهن در مورد عبدالله کرمی به کجا رسیده است، گفت: طبق مستندات باشگاه، عبدالله کرمی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی مقابل ذوب‌آهن محروم بود اما مقابل ما به میدان آمد. شکایتی در همین جهت تنظیم کرده‌ایم که اگر حق با باشگاه ذوب‌آهن باشد، کمیته انضباطی جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا به اعتراض ما رسیدگی کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص بازسازی جایگاه تماشاگران ورزشگاه فولادشهر، گفت: بازسازی جایگاه هواداران برای رقابت‌های آسیایی آماده بهره‌برداری می‌شود و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.