صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ترزا می باز هم خواهان تصویب بریگزیت در پارلمان انگلیس

ترزا می باز هم خواهان تصویب بریگزیت در پارلمان انگلیس

ترزا می اعلام کرد، او نخست‌وزیری خواهد بود که انگلیس را از اتحادیه اروپا خارج می‌کند و در این راستا پارلمان باید از طرح بریگزیت وی حمایت کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس اظهار کرد: کارهای زیادی هست که باید انجام دهم.

او خود را نخست‌وزیری قلمداد کرد که انگلیس را از اتحادیه اروپا خارج خواهد کرد.

ترزا می در آستانه رأی‌گیری یازدهم دسامبر در پارلمان انگلیس بر سر بریگزیت، تصریح کرد: ۹ روز آینده روزهای مهمی برای انگلیس است.

نخست‌وزیر انگلیس گفت: من با اعضای پارلمان تعامل داشته و توضیح خواهم داد که چرا تصویب این توافق برای آینده کشور ما یقین به بار می‌آورد و عدم تصویب آن تنها باعث تردید در قبال  آینده می‌شود.

او با اشاره به مذاکرات خود در زمینه روابط تجاری با رهبران استرالیا، کانادا، شیلی، ترکیه و ژاپن گفت که از رهبران سایر کشورها درباره ضرورت چنین یقینی شنیده است.

ترزا می بیان کرد: این که این توافق راه را برای انگلیس جهت داشتن آینده‌ای روشن‌تر هموار می‌سازد، موضوعی است که از سوی سایرین نیز در جریان گفت‌وگوهایی که طی دو روز گذشته با محوریت تجارت داشته‌ام، تایید شده است. دوستان و شرکا به صراحت گفته‌اند که علاقه‌مند به امضا و اجرای توافق‌های تجارت آزاد بلندپروازانه با ما هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴

به گزرش کسب و کار نیوز، این سازمان مستقر در پاریس در گزارش چشم‌انداز اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.