صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تذکر نماینده همدان درباره وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران
تذکر نماینده همدان درباره وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران

تذکر نماینده همدان درباره وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران

نماینده همدان گفت: نیازهای ایثارگران باید تامین اعتبار و برطرف شود این که این کار انجام نمی‌شود هیچ، بلکه بحث بیمه تکمیلی و بحث بهداشت و درمان آنها نیز بلاتکلیف است. لطفا برای آنها تعیین تکلیف کنید.

امیر خجسته

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر خجسته در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک روز مجلس گفت: ایثارگران سرمایه نظام  هستند. آنان در راه وطن از جان خود گذشتند. ما یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم. نیازهای ایثارگران باید تامین اعتبار و برطرف شود. این که برطرف نمی‌شود هیچ بلکه بحث بیمه تکمیلی و بحث بهداشت و درمان آنها که نیاز مبرمشان است نیز بلاتکلیف شده است.

خجسته خطاب به روحانی افزود: هیات وزیران در بخشنامه‌ای، پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران را از  عهده بنیاد شهید برداشته و به وزارت‌خانه‌ها واگذار کرده است، آخر با کدام بودجه؟ هم اکنون ایثارگران بلاتکلیفند. بنیاد شهید نیز دفاع نکرده است. گفته بودند بودجه را سرجمع بدهیم. آخر از کجا سر جمع؟. وزارت‌خانه‌ها اعلام کردند که ما سر جمعی نداریم.

نماینده همدان ایثارگران را از سرمایه های نظام دانست و ادامه داد: به این عزیزان نباید بی حرمتی بشود. این عزیزان امروز نباید در وزارت‌خانه‌ها سرگردان باشند. لطفا برای آنها تعیین تکلیف کنید. خیلی زود است که ما ایثارگران را فراموش کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.