صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / تجلیل از بزرگان طنز رادیو در سالگرد درگذشت «منوچهر نوذری»
تجلیل از بزرگان طنز رادیو در سالگرد درگذشت «منوچهر نوذری»

تجلیل از بزرگان طنز رادیو در سالگرد درگذشت «منوچهر نوذری»

در آستانه 16 آذر ماه، سیزدهمین سالگرد درگذشت منوچهر نوذری است، مراسم تجلیل از «پیشکسوتان طنز رادیو» با حضور پیشکسوتان برنامه «صبح جمعه با شما»، در حالی برگزار سد که «منوچهر اسماعیلی» گفت نوذری فقط طناز نبود.

به گزارش کسب و کار نیوز، این مراسم در روز ۱۱آذر ماه در استودیو شماره ‌ یک ساختمان شهدای رادیو و با حضورحمید شاه آبادی معاون صدا و محمد جعفر محمد زاده مدیر رادیو ایران و پیشکسوتان برنامه «صبح جمعه با شما» مدیران ارشد و هنرمندان صدا و سیما برگزار شد.

** آیتم های زنده از برنامه صبح جمعه با شما
در این برنامه که‌به صورت طنز اجرا شد هر کدام از کاراکتر های برنامه صبح جمعه با شما به روی سن آمده و آیتمی مخصوص به خود را اجرا کردند.
بیوک میرزایی، داوود منفرد، پریچهر بهروان، اصغر سمسارزاده از جمله هنرمندانی بودند که مسئولیت اجرای آیتم های زنده برخی از قسمت های این برنامه رادیویی را به عهده داشتند.
ایرج نوذری و فرزاد حسنی نیز مهمان های ویژه این بزرگداشت بودند.

** بازسازی ماجرای آقای ملون
یکی از آیتم های ویژه این برنامه بازسازی یک اجرای قدیمی به نام « ماجراهای آقای ملون» که خیلی از مخاطبان رادیو این برنامه را با نام آقای دست و دل باز می شناختند بود. این آیتم با صدای زنده یاد منوچهر نوزری در نقش ملون و اجرای جاویدنیا در نقش لطیف و نقش نازیلا خانم در برنامه صبح جمعه با شما بود.

** اشک های نوذری را دیدم
«منوچهر اسماعیلی» هنرمند پیشکسوت دوبله در این مراسم به روی سن رفت و گفت: من بارها با نوذری کار کردم و بارها در حین دوبله قطره های اشک را روی چهره او دیدم. نوذری همیشه طناز نبود. او غم را می فهمید. به نظر من او دلبر بود.

** گفت برای مال دنیا اشک نریز
«پریچهر بهروان» از جمله دوبلر ها و گوینده های مجرب صدا و سیما درباره با زنده یاد نوذری در این مراسم گفت: یک بار یکی از عزیزانم با ماشینم تصادف کرد من ناخواسته شروع به گریه کردم استاد نوذری اشک هایم را دید و گفت دختر هیچ وقت به خاطر مال دنیا گریه نکن.

** ایرج نوذری: ابطحی تلاش کرد که پدر خانه نشین نشود
ایرج نوذری یادگار زنده یاد منوچهر نوذری نیز‌ در این مراسم پشت میکروفن رفت و گفت: یک روحانی امروز در جمع ما هست. آقای « محمد علی ابطحی » او‌ یکی از کسانی بود که پرونده خانه نشینی پدر را بررسی کرد و پرسید چرا باید نوذری از رسانه دور باشد و کار نکند. او سعی کرد تا با کنم دیگر مسئولان پدر خانه نشین نشود.

**تجلیل از دو چهره
در بزرگداشت تجلیل از پیشکسوتان طنز مدیران رادیویی از « علیرضا جاوید نیا» و « عباس محبی» دو چهره ماندگار عرصۀ بازیگری طنز و بزرگانی که نقش ویژه ای در پیشبرد برنامۀ صبح جمعه با شما تا به امروز داشتند تجلیل به عمل آوردند.

صبح جمعه با شما نام برنامه‌ای رادیویی بود که در دهه ۶۰ خورشیدی، از تهران پخش می‌شد. این برنامه به همت جمعی از هنرمندان صدا، مدت‌ها باب تفریح و خنده ایرانیان را در روز جمعه گشود. برنامه جمعه ایرانی بعداً جایگزین صبح جمعه با شما شد و سپس برنامه رادیو جمعه جایگزین این برنامه شد و نهایتا اردیبهشت ۱۳۹۷ صبح جمعه با شما مجددا احیا شد.
فرهنگ**۹۲۱۰ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.