صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / بیست و سومین دوره مسابقات نادکاپ شریف با طعم آینده پژوهشی
بیست و سومین دوره مسابقات نادکاپ شریف با طعم آینده پژوهشی

بیست و سومین دوره مسابقات نادکاپ شریف با طعم آینده پژوهشی

دانشگاه صنعتی شریف بیست و سومین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی را با افزودن دو بخش ویژه «آینده پژوهی و انرژی» برگزار خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از دانشگاه صنعتی شریف بیست و سومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) برای شناسایی و هدایت استعداد های دانش آموزان در اسفند سال جاری برگزار می شود.
ثبت نام در مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی در رشته های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین های سوخت شیمیایی و برنامه نویسی اندروید از ۱۵ دی آغاز خواهد شد.
بخش ویژه این دوره از مسابقات جشنواره آینده پژوهی و انرژی است د که برای اولین بار در کشور در حوزه دانش آموزی برگزار خواهد شد.
همچنین پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین از دیگر اهداف این جشنواره است.
نادکاپ بزرگترین جشنواره دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات/science, technology, engineering, and mathematics STEAM و یادگیری مشکل محور/ PBL problem base learning است که با حضور بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز از ۱۰۰ شهر کشور در بیش از ۵۰ رشته متنوع برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی nadcup.sharif.ir مراجعه کنند.
علمی**۹۱۵۷**۱۴۴۰

همچنین مطالعه کنید:

رونمایی از «چت‌بات هوشمند» ایرانسل بر مبنای مدل زبانی فارسی

به گزارش کسب و کار نیوز، «چت‌بات هوشمند» اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.