صفحه اصلی / اصناف / اصلاح و بهبود وضعیت بازار باید در دستور کار اتاق اصناف ایران قرار بگیرد
اصلاح و بهبود وضعیت بازار باید در دستور کار اتاق اصناف ایران قرار بگیرد

نماینده اتاق اصناف ایران در خرمبید:

اصلاح و بهبود وضعیت بازار باید در دستور کار اتاق اصناف ایران قرار بگیرد

نماینده اتاق اصناف ایران در استان فارس، شهرستان خرمبید گفت: اصلاح برخی از قوانین قانون نظام صنفی و بهبود وضعیت بازار و ایجاد یک برنامه ساختاری هدفمند از ملزومات اتاق اصناف ایران باید باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، مجید شجاع افزود: در سال های اخیر مجموعه اصناف در هجوم تکنولوژی و سرعت انتقال فناوری ، جامانده اند و در فضای جدید کسب وکار های مجازی و استارت آپ‌ها متعدد گسترش داشته‌اند و لازم است تا اتاق اصناف ایران با ارائه برنامه های جدید و آموزش های لازم اصناف را با فناوری های روز همراه کنند.
وی تصریح کرد: در شرایط اقتصاد کنونی، ارتباط بازارایان و صنوف با بازارهای بین المللی و ایجاد بستر برای داد و ستد و تبادل تجارب ، می تواند به رونق تولید در کشور کمک شایانی نماید.
شجاع اظهار کرد: یکی از مشکلات بازاریان ، درگیر شدن با برخی از قوانین دست و پاگیر و یا نامتناسب برخی از قوانین با واقعیات و شرایط این حوزه است و بر این باوریم که قانون نظام صنفی در بیش از ۳۰مورد نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.
وی تاکید کرد: اصلاح قوانین و ایین نامه ها جهت حضور بیشتر و فعالانه اصناف در اصلاح قانون تجارت ، قانون چک، قانون بانکداری ،قانون مالیات بر ارزش افزوده و لایحه صندوق مکانیزه فروش از ضروریات پیش رو است.
شجاع خاطرنشان کرد: مجموعه بازاریان، شایسته بهترین ها هستند در حالی که از داشتن کمترین تسهیلات و امکانات رفاهی و گردشگری بی بهره اند و باید تلاش مضاعفی را برای تحقق مطالبات اصناف بکار گرفت .

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.