سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / لابی آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی مسئول درگیری‌های منطقه است
لابی آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی مسئول درگیری‌های منطقه است

عضو الحشد الشعبی عراق در گفت‌وگو با ایسنا:

لابی آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی مسئول درگیری‌های منطقه است

یکی از اعضای الحشد الشعبی عراق با بیان اینکه تنها جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفین در منطقه است، افزود: آل سعود با حمایت‌های مالی و به کمک میلیاردهای نفتی، مردم عراق، سوریه و یمن را به قتل رساند.

حشدالشعبی

علاء عادل محمود معروف به ابوعلی اکبر، از اعضای الحشد الشعبی عراق و نماینده مجمع تقریب مذاهب در بصره در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ما از مشارکت گسترده مسلمانان جهان از کشورهای مختلف در کنفرانس وحدت در تهران خوشحال هستیم زیرا امروز مهم‌ترین مساله وحدت میان مسلمانان است و خداوند در قرآن کریم بر این مساله تاکید کرده است.

وی افزود: متاسفانه به جز در کنفرانس‌ها ما در حقیقت شاهد این وحدت در میان مسلمانان نیستیم زیرا ملت‌های مسلمان مغلوب دستور حاکمانی هستند که تابع آمریکا و اسلام آمریکایی هستند. همانطور که امام خمینی (ره) بر این مساله تاکید داشتند و می‌گفتند که از اسلام آمریکایی برحذر باشید ، ایشان از چهل سال پیش تاکید می کردند که آمریکا دشمن اول ما و شیطان بزرگ است اما در آن زمان هیچ‌کس آگاهی نداشت.

ابوعلی اکبر ادامه داد: امروز ساده ترین انسان‌ها به این نتیجه رسیدند که آمریکا در منطقه فتنه و جنگ ایجاد می‌کند به ملت‌ها ظلم می‌کند و به دنبال سرقت اموال و ثروت‌های آنان است و لابی آمریکایی_ انگلیسی _ صهیونیستی مسئول این درگیری‌های منطقه است.

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی چند هفته پیش تلاش کرد که روابطش با برادران مسلمان و عرب ما در حوزه خلیج(فارس) ، عمان ، امارات و بحرین که ادعاس اسلام دارند را عادی کند و این مساله را رسانه ای کرد تا به جهانیان بگویند عرب‌ها و مسلمانان یهودیان را دوست دارند اما ساده‌ترین افراد نیز دیگر این فریب‌ها را نمی خورند و جنایات اسرائیل در قتل کودکان و آواره کردن مردم فلسطین مشهور است و متاسفانه شرکای آنها یعنی آل سعود نیز مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند.

وی خطاب به آل سعود گفت: اگر شما مسلمان هستید ، آیا این اخلاق اسلام است؟ آیا پیامبر ما را به این چیزها دعوت کرد؟ آیا پیامبر ما را به یاری همسایه دعوت کرد یا به قتل و حصر آن؟ ای آل سعود با حمایت‌های میلیاردی تان با پول نفت مردم عراق را کشتید، مردم سوریه و یمن را کشتید.

عضو الحشد الشعبی عراق در ادامه با اشاره به قتل مردم بی گناه و زنان و کودکان یمنی گفت: ای آل سعود این زنان و کودکان اهل جنگ نیستند اگر شما مرد جنگ هستید به میدان های جنگ بیایید و می بینید که نه تنها حوثی بلکه تمام فرزندان یمن با شما می جنگند. مردم یمن توانستند که تانک ها و جنگنده های شما را شکست دهند ؛ جنگنده هایی که ائتلاف آمریکایی و صهیونیستی و اماراتی به شما داد.

وی ادامه داد: به آل سعود می‌گویم ننگ بر شما که ادعای مسلمانی می‌کنید، شما مسلمان نیستید اما همانطور که امام حسین (ع) فرمودند اگر عرب هستید به نسب گذشتگان‌تان بازگردید، آیا این است اخلاق عربها؟ آیا اخلاق عربها بخشش و کرم و یاری به همسایه نبود؟

علاء عادل محمد در ادامه با اشاره به اینکه سعودی‌ها کودکان عراقی، سوری و یمنی را به قتل رساندند افزود: تنها جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفین در منطقه بوده و همواره خواستار وحدت مسلمانان است که متاسفانه شما از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با آن دشمنی کردید و جمهوری اسلامی را تحریم کردید.

وی در پایان گفت: فرزندان شجاع و مبارز اسلام هنوز در حماس و غزه و در مقاومت اسلامی لبنان حضور دارند و توانستند با سلاح  و موشک‌هایشان دشمن را به رعب و وحشت بیندازند. همچنین فرزندان مقاومت در عراق حضور دارند و توانستند آمریکایی‌ها را شکست دهند وآنها را بیرون برانند. گفته می شود آمریکایی‌ها بار دیگر می‌خواهند به عراق بازگردند و پایگاه‌هایی در این کشور ایجاد کنند اما من از طرف فرزندان مقاومت اعلام می‌کنم که اگر شما بیایید ما نیز خواهیم آمد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.