چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / غافلگیری سارق ۴ میلیاردی در مخفیگاهش
غافلگیری سارق ۴ میلیاردی در مخفیگاهش

غافلگیری سارق ۴ میلیاردی در مخفیگاهش

سمنان- زیاری:فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری سارقی که 4 میلیارد ريال اموال یکی از اتباع افغان را ربوده بود تاکیدکرد: با تمام توان به وظیفه خود در راستای تامین امنیت عمل می کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار روح الامین قاسمی به تشریح جزئیات این مطلب پرداخت و گفت: چندی قبل گزارش سرقت اموال یکی از اتباع افغان در زائرسرای شهرستان سرخه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بنا بر اظهارات “حبیب”، راننده یک دستگاه خودروی سواری که وی را به عنوان مسافر در تهران سوارکرده بود در زائرسرای سرخه از فرصت استفاده کرده و با ساک شخصی مال باخته متواری می شود.

سردار قاسمی به اظهارات حبیب اشاره و تصریح کرد: بنا بر گفته های وی کیفش حاوی ۱۷۰ عدد ساعت مچی با مارک و برند روز دنیا و یک انگشتر طلا بوده که در مجموع ۴ میلیارد ریال ارزش داشته است.

این مسئول انتظامی از پیگیری های ویژه ماموران انتظامی به خصوص تیم تخصصی پلیس آگاهی شهرستان سرخه برای شناسایی راننده خبرداد و گفت: سرانجام با تلاش های شبانه روزی و اقدامات ویژه، سرنخ هایی از حضور سارق در مشهد به دست آمد.

به گفته سردار قاسمی، ماموران آگاهی با اخذ نیابت قضائی عازم مشهد شدند و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی استان با اعلام معرفی سارق ۳۵ ساله به مرجع قضائی پس از تکمیل پرونده از توقیف سواری مورد نظر و تحویل آن به شعبه نیابت دادسرای مشهد و تحویل اموال به سرقت رفته با این تبعه افغان خبرداد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.