صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / شرکت‌های کره‌ای زیادی علاقه‌مند به ادامه همکاری با ایران هستند

سفیر سئول در تهران:

شرکت‌های کره‌ای زیادی علاقه‌مند به ادامه همکاری با ایران هستند

سفیر کره‌جنوبی در تهران با بیان این که شرکت‌ها با مسئولیت اجتماعی خود در روابط دیپلماتیک نیز نقش دارند، گفت: شرکت‌های کره‌ای زیادی وجود دارند که علاقه‌مند به ادامه همکاری با ایران هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز،  یو جانگ هیان، سفیر کره‌جنوبی طی سخنانی در همایش مسئولیت اجتماعی شرکتی و فرهنگ سازمانی و تاثیر آن بر تعاملات اقتصادی اظهار کرد: برگزاری چنین کنفرانس‌هایی صرفا یک نمایش نیست. سفارت کره تصمیم دارد به شرکت های ایرانی کمک‌های فنی داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر رویکرد سودآوری به سمت مسئولیت اجتماعی تغییر پیدا کرده است. در واقع همانند افراد، سازمان‌ها هم هویت و شخصیت منحصر به‌فردی دارند و باید در مورد محیطی که در آن کار می کنند، احساس مسئولیت کنند.

این دیپلمات کره‌ای همچنین بیان کرد: البته در ایران هم پیش از این تاکید شرکت‌ها به سودآوری بود اما اکنون مسئولیت اجتماعی اهمیت داشته و در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی حتی در ایجاد روابط دیپلماتیک بین کشورها نقش دارد و شرکت‌ها با مسئولیتی که دارند، می‌توانند به عنوان ابزار دیپلماسی در تقویت روابط بین کشورها موثر باشند.

سفیر کره‌جنوبی در تهران ادامه داد: ایران و کره همواره شرکایی برای چندین دهه بوده‌اند و تصمیم دارند تا این روابط تجاری ادامه یابد و دولت کره نیز شرکت‌های کره‌ای را برای فعالیت در زمینه مسئولیت اجتماعی تشویق می‌کند.

وی در پایان با بیان این که مسئولیت اجتماعی در عالم سیاست هم نقش دارد، اظهار کرد: شرکت‌های کره‌ای زیادی هستند که علاقه‌مند به ادامه همکاری خود با ایران هستند لذا در دوره جدید فرصت‌های جدیدی را دنبال می‌کنیم تا به اهدافمان در زمینه مسئولیت اجتماعی دست یابیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.