صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / تهیه کننده «برنده باش» از تقدیر وزیر ارشاد می گوید
تهیه کننده «برنده باش» از تقدیر وزیر ارشاد می گوید

تهیه کننده «برنده باش» از تقدیر وزیر ارشاد می گوید

در جدید ترین قسمت از مسابقه «برنده باش» شرکت کننده مسابقه جایزه خود را تقدیم به کتابخانه مدارس خرمشهر و آبادان کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد دریک توییت این اقدام را بسیار خیر خواهانه دانست. تهیه کننده برنده باش به ایرنا گفت از این تقدیر خوشحال است.

به گزارش کسب و کار نیوز،سید عباس صالحی وزیر ارشاد پس از تماشای مسابقه برنده باش در یک توییت عنوان کرد: در جمع خانوادگی برنامه «برنده باش» امشب را می دیدم. شرکت کننده محترم جایزه دریافتی خود را با مشارکت مجری و حمایت مالی به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای تجهیز کتابخانه مدارس خرمشهر و آبادان اهدا کردند.فرهنگ کتابخوانی را با این همت های خیرخواهانه می توان گسترش داد.
هاشم رضایت، تهیه کننده مسابقه تلویزیونی برنده باش بعد از این توییت وزیر فرهنگ و ارشاد به ایرنا گفت: ما عوامل برنامه برنده باش خوشحال شدیم که وزیر فرهنگ و ارشاد بیینده این قسمت از برنامه بودند و از این مسابقه تقدیر کردند.
او ادامه داد: باید گفت این اولین باری نبود که شرکت کننده ما تصمیم گرفتند با پولی که برنده می شوند به هموطنانشان کمک فرهنگی کنند بلکه در ۲۴ قسمتی که گذشت مخاطب بارها شاهد این بود که شرکت کننده سعی در ارائه کمک های مالی برای فرهنگ جامعه داشت.
او دراین باره اظهار داشت: در یکی از قسمت های مسابقه تلویزیونی برنده باش یک جوان پزشک عنوان کرد که جایزه خود را صرف ساخت یک مرکز ضد سرطان خواهد کرد و در قسمتی دیگر نیز یک شرکت کننده دیگر رو به محمد رضا گلزار قرار گرفت و گفت من جایزه ام را صرف امور پژوهشی خواهم کرد.

رضایت عنوان کرد: ما همچنین در این مسابقه پویشی به نام «پویش هموطن» داریم. دراین پویش شرکت کنندگان می توانند به هموطن های خود کمک مالی کنند. پس از اینکه مبلغی جمع آوری شد مسئولان این پویش با همکاری سازمان هلال احمر، کمک های مالی این شرکت کنندگان را در مناطق کم برخوردار توزیع می کنند. یک روز روستاهای دور افتاده سیستان و بلوچستان برای کمک رسانی انتخاب می شود و یک روز دهستانی در اهواز، باید بگوییم تمامی این دریافت های مالی و پرداخت ها با اسناد رسمی صورت خواهد گرفت و مخاطب در جریان همه اینها خواهد بود.
مسابقه برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار به تهیه کنندگی هاشم رضایت پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود. این برنامه که توانسته است در طول مدت کوتاهی پربیننده ترین برنامه شبکه سوم سیما شود.
فراهنگ**۹۲۱۰ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.