چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / تقدیر از ماموران نمونه ایمنی
تقدیر از ماموران نمونه ایمنی

تقدیر از ماموران نمونه ایمنی

به همت امور برق جنوب غرب كرمان از مامورين نمونه ايمني تقديرشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کرمان، مراسم تقدیر از مامورین نمونه ایمنی اموربرق جنوب غرب کرمان با حضور مهندس جهادی مدیرتوزیع برق شهرستان کرمان و مدیر امور جنوب غرب، مهندس مسعودی، روسای ادارات این امور ومدیران عامل شرکت های پیمانکار بر گزار گردید.
در این مراسم مهندس جهادی ضمن تشکر از تمامی همکاران و نیروهایی که ایمنی را سر لوحه کار خود قرار داده اند گفت: از امروز مسئولیت نیروهای برتردو چندان می گردد و از آنها توقع می رود ضمن رعایت موارد ایمنی مروجان ایمنی در بین همکارانشان باشند.
در ادامه مهندس مسعودی نیزضمن قدردانی از نیروهای نمونه و مدیران عامل شرکتهای پیمانکار رعایت ایمنی را اولویت کار در امور برق جنوب غرب اعلام کرد و از مسولین ایمنی و روسای ادارت نسبت به مشارکت در این امر و اشاعه فرهنگ ایمنی دعوت نمود.
در ادامه مهندس افضلی نژاد شاخص های اولویت بندی ایمنی و نحوه انتخاب نیروی نمونه را رعایت مقررات ایمنی فردی و گروهی، حضور در جلسات ایمنی و مشارکت در مباحث، مراقبت از تجهیزات ایمنی فردی و گروهی، نمرات آزمونهای ایمنی ،گزارش به موقع حوادث (تیرهای در معرض سقوط ،حریم ها)، خلاقیت ، نوآوری و تلاش در بالا بردن اطلاعات ایمنی ،همکاری با سرپرستان و یاد آوری نکات ایمنی به همگروهان و همکاران عنوان کرد.
شایان ذکر است مدیران عامل شرکت های پیمانکاری نیز از نیروهای نمونه خود قدردانی نمودند و ایمنی را مهم ترین مسئله در کارشان عنوان کردند.
آقایان: رمضان زارعی از شرکت نورباران کرمانیا، مسعود سلیمانی ده دیوان از شرکت صفا نیرو ، علیرضا بادافره از شرکت آرمان الکترونیک و حسین کاکویی از شرکت البرز مهر به عنوان نیروهای ایمنی نمونه سال ۹۷ معرفی شدند.

همچنین مطالعه کنید:

بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.